וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק בנאדו: "אולי נביא חלוץ. אם לא, נעלה מהנוער"

26.12.2012 / 10:39

מאמן מכבי חיפה התייחס לשינויים האפשריים בסגל וליכולת: "מאמין בשיטה שלי". תמיר כהן שב לאימונים מלאים

אדריאן הרבשטיין

מכבי חיפה ערכה הבוקר (רביעי) את מסיבת העיתונאים השבועית שלה, לקראת המשחק מול הפועל באר שבע בשבת. הירוקים מאוכזבים מהתיקו המאופס מול עירוני קרית שמונה שלשום, והודו אתמול שהיכולת שהציגו מול האלופה היא החלשה ביותר שלהם העונה. בקבוצה ביקרו את חולשת החלק ההתקפי, אך נמנעו מלבקר את אריק בנאדו.

אריק בנאדו מאמן מכבי חיפה. קובי אליהו
מפגש פיקנטי. בנאדו/קובי אליהו

לגבי המשחק מול באר שבע אמר בנאדו: "זה משחק טוב מול הפועל באר שבע. אלישע אימן הרבה והביא לפה הישגים. למדתי הרבה ממנו בחצי השנה שעבדתי איתו, הוא תרם הרבה. זה מפגש פיקנטי, הפועל באר שבע בתקופה טובה ואנחנו רוצים לחזור למסלול הניצחונות"

על הקשיים של הקבוצה לאחרונה אמר: "משחק ההגנה שלנו טוב, שחקנים חזורים לעמדות מהר ואנחנו לא סופגים שערים. בקרית שמונה הצליחו לנטרל אותנו, לא מצאנו פתרונות תוך כדי משחק והיה יותר קשה. אנחנו עובדים על זה באימונים, נתקן את זה כמה שיותר מהר. יש משחקים שזה קורה. יצא משחק די משעמם, אבל אלה דברים שקורים בכדורגל ולא צריך להילחץ מזה יותר מדי".

"מול קרית שמונה יכולנו גם להפסיד. לא הפסדנו כי היינו חזקים בהגנה", המשיך בנאדו. "לפעמים במשחקים כאלה אתה צריך את השחקן שיעשה משחק יצירתי או יכניס כדור לגול. זה לא קרה שם, אבל גם בליגה האיטלקית יש משחקים של 0:0. נכון, זה לא נראה טוב, אבל אני בטוח שזה ייראה טוב בהמשך. מכבי חיפה היא קבוצה התקפית ואנחנו באים לנצח בכל משחק. גם נגד מכבי, גם בקרית שמונה. רצינו מאוד, החבר'ה השתדלו, הגישה הייתה טובה. אני לא מאוכזב מאף אחד, אני מרוצה מכל השחקנים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
חן עזרא שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
בנאדו: "לפעמים במשחקים כאלו אתה צריך את השחקן שיעשה משחק יצירתי"/אדריאן הרבשטיין

"אני לא מתכוון לשנות את השיטה", הוסיף המאמן. "אני מאמין בשיטה שלי ובפילוסופיה שלי. חשוב להטמיע את מה שאני מאמין, ששחקנים יהיו מודעים למה שאני רוצה ולמה שאני דורש. בעתיד אולי נעלה שלב. לגבי רכש, כשיהיה מה להודיע, נודיע. אני בוחן את העניינים יש לנו קצת זמן. לא בטוח שיהיה רכש. אין לי שם ספציפי, אני נפגש עם אלון חרזי, רואה קלטות. אולי נעלה שני שחקנים מהנוער ונבנה אותם. אין משהו קונקרטי".

על השאיפות של הירוקים העונה אמר בנאדו: "עוד לא הצבתי לעצמי יעד. מכבי חיפה תמיד יודעת מה היא צריכה להשיג. מכבי חיפה בכל שנה נלחמת על כל התארים. את העונה הזו, אני לפחות התחלתי במקום נמוך - מקום לפני אחרון לפני חודש וחצי. לאט לאט צריך להגיע למה שצריך. יש פה סגל טוב של שחקנים ורק בעתיד נדע אם השנה הזו תהיה טובה מהשנה שעברה. התחלתי מול סכנין, עוד לא הייתי מאמן באופן רשמי, אבל אני מחשיב גם את המשחק הזה. השגנו 14 נקודות מתוך 18, ואם יהיו לנו עוד 14 נקודות מתוך ה-18 הבאות, נהיה במצב טוב".

דניאל הייבר הנבחן במכבי חיפה עם גוסטבו בוקולי, אייל גולסה. קובי אליהו
פנים חדשות באימון. דניאל הייבר היום/קובי אליהו

בקבוצה ממשיך להתאמן החלוץ היהודי-קנדי דניאל הייבר, אך הדבר אינו פוסל את העובדה שחיפה מאיצה את המגעים להחתמת חלוץ זר. על פי גורמים במועדון, שלומי ארבייטמן נמצא רק בעדיפות שנייה ובשלב זה אין מגעים עימו.

עוד מתברר כי חיפה ממשיכה לבדוק את אופצית סטפן שצ'פוביץ', שמחזיק גם בהצעות אחרות, אך מעוניין להגיע לישראל. יש לציין כי שצ'פוביץ' מקורב מאוד לשראנוב והשניים מעריכים שיחות על בסיס יומיומי. לאימון היום הגיע דרגוסלאב שראנוב, אביו של שוער הקבוצה בויאן. אביו של השחקן הגיע לתקופה ארוכה יחסית, בת כחודש, על מנת לשהות לצידו.

לקראת המשחק בשבת, המאמן אריק בנאדו טרם החליט על ההרכב, אך לא נראה כי יהיה שינוי משמעותי ביחס להרכב שפתח מול קרית שמונה. גוסטבו בוקולי ולירוי צעירי מתמודדים על עמדה אחת לצד אביחי ידין.

לראשונה מאז הפציעה שעבר, הקשר תמיר כהן חזר לאימונים מלאים ונטל חלק במשחקון שערך בנאדו. בכך עומד כהן בהערכה החדשה של המועדון, לפיה יחזור עד סוף דצמבר לאימונים מלאים, במטרה להיות כשיר עד פתיחת מועד ההעברות. הבשורה הזאת אמורה לעודד את המאמן לנוכח הכוונה לשחרר את ג'ואל דמאו לסכנין. בהמשך נטש גוסטבו בוקולי את האימון לאחר שלא חש בטוב, אך הוא אמור להיות כשיר למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully