וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטריס אברה: "מלא ביטחון לקראת משחקי חג המולד"

מערכת וואלה! ספורט

25.12.2012 / 18:00

מגן מנצ'סטר יונייטד מוכן למפגש מול ניוקאסל (ד', 17:00, ספ' 1 ו-HD). סיטי תשחק מול סנדרלנד (ספ' 2), נוריץ' תארח את צ'לסי

ספורט 2

בזמן שכל הליגות האירופיות בפגרת החגים, העניין בפרמיירליג רק הולך ומתחמם. טירוף חג המולד בליגה האנגלית ייפתח כבר מחר (רביעי) עם המחזור ה-19 במלואו, פרט למשחק בין ארסנל לווסטהאם שנדחה בשל שביתה במערכות התחבורה בלונדון. המוליכה מנצ'סטר יונייטד תארח את ניוקאסל, האלופה מנצ'סטר סיטי תשחק בחוץ נגד סנדרלנד, בעוד צ'לסי תשחק בחוץ מול נוריץ'. סטוק סיטי תארח את ליברפול, טוטנהאם תצא למשחק חוץ מול אסטון וילה המושפלת.

פטריס אברה מנצ'סטר יונייטד חוגג שער. Scott Heppell, AP
רוצה להמשיך במומנטום. אברה/AP, Scott Heppell

מנצ'סטר יונייטד - ניוקאסל (17:00)

השדים האדומים ינסו לחזור לעצמם אחרי ה-1:1 בסוונסי ביום ראשון האחרון, וגם לחזור למסלול הניצחונות. בעקבות שמיטת הנקודות בוויילס, הפער של מנצ'סטר יונייטד מיריבתה העירונית מנצ'סטר סיטי הצטמק לארבע נקודות בלבד לאחר שהאחרונה ניצחה 0:1 את רדינג עם שער בתוספת הזמן. למרות זאת, הקבוצה של אלכס פרגוסון נמצאת בכושר נהדר ולא הפסידה כבר בשישה משחקי ליגה ברציפות, כשבין היתר היא מנצחת בחמישה מהם.

יונייטד שמטה עד כה שלוש נקודות בלבד באולד טראפורד, והיא מוליכה את הליגה גם בצד כיבוש השערים עם 44 כאלו ב-18 משחקים. כבכל שנה בתקופת משחקי חג המולד, צפוי פרגי לבצע רוטציה משמעותית בהרכב, כשדני וולבק, חאבייר הרננדס, דארן פלטשר וכריס סמולינג עשויים לקבל אשראי בהרכב. גם המגן רפאל עשוי לקבל קרדיט, במידה שיחלים מפציעה שפקדה אותו לאחרונה. אגב, מנצ'סטר יונייטד ניצחה ב-17 מ-20 המשחקים האחרונים שלה בבוקסינג דיי וניצחה בשמונת האחרונים, בעוד המג'פייז לא ניצחו בתשעת משחקי החוץ האחרונים שלהם. ניוקאסל נמצאת בסך הכל חמש נקודות מעל הקו האדום ומנסה למצוא מעט עקביות בעונה קשה מאוד, אך היא ניצחה רק פעמיים בששת המשחקים האחרונים שלה בכל המסגרות ובאולד טראפורד זה יהיה קשה פי כמה.

"אני מלא ביטחון לקראת המשחקים שיש לנו בחג", אמר מגן יונייטד פטריס אברה, "חשוב לנצח את ניוקאסל ולהמשיך לשחק טוב. אנחנו חייבים לקחת שש נקודות מניוקאסל ו-ווסט ברומיץ'. זה חלק חשוב בעונה והזדמנות להשיג הרבה נקודות. אני לא מודאג, אני מלא ביטחון לקראת המשחקים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שחקן מנצ'סטר סיטי, סרחיו אגוארו. Clive Mason, GettyImages
פתחו את 2012 עם הפסד באצטדיון האור, מה יעשו הפעם? אגוארו/GettyImages, Clive Mason

סנדרלנד - מנצ'סטר סיטי (17:00)

הקבוצה של רוברטו מאנצ'יני, כאמור, נזקקה לשער של גארת' בארי בתוספת הזמן על מנת לנצח את רדינג האחרונה בטבלה בבית במחזור האחרון. עכשיו, מנצ'סטר סיטי תהיה חייבת להיראות הרבה יותר טוב אם ברצונה לחזור עם שלוש נקודות מאצטדיון האור, בו הפסידה בשנה שעברה 1:0 לאחר שספגה שער בתוספת הזמן מז'י דונג וון, שלא כבש מאז. הסיטיזנס הם עדיין היחידים שלא הפסידו בחוץ העונה בליגה, כשהם ניצחו בארבעה וסיימו ארבעה בתיקו. למעשה, רוברטו מאנצ'יני ללא הפסד חוץ בליגה מאז ה-1:0 לארסנל אי שם באפריל. סיטי תיאלץ להסתדר ככל הנראה ללא וינסנט קומפני ומריו באלוטלי, כשגאל קלישי ואלכסנדר קולארוב גם בספק. סמיר נאסרי ייעדר בוודאות.

מנגד, החתולים השחורים של מרטין אוניל, שפתחו רע מאוד את העונה מתחילים לחזור לעצמם וניצחו בשניים משלושת המשחקים האחרונים, מה שהעניק להם מרווח נשימה של ארבע נקודות מעל הקו האדום. סנדרלנד ניצחה רק במשחק אחד משמונת משחקי בוקסינג דיי האחרונים שלה, אבל היא יודעת שניצחון שלה על סיטי יהיה השני שלה בבית ברציפות - הישג שלא רשמה מאז מרץ. אדם ג'ונסון בספק ועלול לא לפגוש את האקסית שלו, גם סבסטיאן לארסון השבדי בספק.

פרנק למפארד שחקן צ'לסי. רויטרס
מבחן קשה. למפארד/רויטרס

נוריץ' - צ'לסי (17:00)

הבלוז רשמו במחזור האחרון 0:8 עצום על אסטון וילה, שהיה ממש התפוצצות של כל העצבים מהתקופה האחרונה. צ'לסי השיגה בכך את ניצחון הליגה השני שלה ברציפות ושיפרה את מאזן הנקודות שלה ל-32 עם משחק חסר, כשלמנצ'סטר סיטי יש 39 וליונייטד 43, כך שלמעשה היא החייתה במעט את תקוות האליפות שלה. הקבוצה של רפא בניטס תנסה לרשום ניצחון שלישי ברציפות, ותצטרך לעשות את זה באחד המגרשים הקשים ביותר באנגליה - בקארו רואד, ומול יריבה עיקשת במיוחד, נוריץ'.

הבשורות הטובות מבחינת אלופת אירופה היוצאת היא חזרתו של ג'ון אובי מיקל, שסיים לרצות עונש השעיה. ג'ון טרי המתאושש מפציעה לא אמור להיות כשיר. בניטס לא צפוי לבצע שינויים רבים בהרכב, כשדויד לואיז אמור להמשיך בעמדה החדשה שלו בקישור, לצידו של פרנק למפארד. צ'לסי דרסה את נוריץ' 1:4 בסטמפורד ברידג' מוקדם יותר העונה, אבל בינתיים הקנריות הלכו והשתפרו והפסד 2:1 לווסט ברומיץ' בשבת קטע מבחינתם רצף של 10 משחקי ליגה ברציפות ללא הפסד.

דניאל אגר שחקן ליברפול (ימין). רויטרס
משחק חוץ קשה במיוחד. אלן/רויטרס

סטוק סיטי - ליברפול (21:45)

המייטי רדס אמנם ניצחו 0:4 את פולהאם במחזור האחרון, אבל גם האוהדים השרופים ביותר של הקבוצה יודעים שמשחק בבריטניה סטאדיום הוא תמיד קשה מאוד. במיוחד כשליברפול השמינית משחקת מול סטוק סיטי התשיעית, כשלשתיהן יש 25 נקודות כל אחת. גם הקבוצה של טוני פוליס רשמה תוצאה חיובית במחזור האחרון עם 0:0 מול טוטנהאם בוויט הארט ליין, בו שמרה על רשת נקייה בפעם התשיעית העונה. סטוק סיטי, שידועה בשנים האחרונות כקבוצת בית מעולה שתמיד מצליחה להפתיע את הגדולות, מחזיקה בינתיים במאזן של ארבעה ניצחונות וארבע תוצאות תיקו בשמונה משחקים בבריטניה סטאדיום, בעוד ליברפול ניצחה רק בשני משחקי חוץ משמונה העונה.

שחקני אסטון וילה. רויטרס
איך הם יצליחו להתאושש מסטירת הלחי שספגו? שחקני אסטון וילה/רויטרס

אסטון וילה - טוטנהאם (19:30)

גם אם אינכם אוהדי אסטון וילה, בוודאי תהיו סקרנים לראות כיצד קבוצה שחוטפת 8:0 מתאוששת מסטירת לחי מצלצלת שכזו. הקבוצה של פול למברט הובסה רק בראשון 8:0 על ידי צ'לסי, ותנסה לצאת לדרך חדשה דווקא במשחק בית קשה במיוחד מול טוטנהאם, שסיימה ב-0:0 ביתי מול סטוק סיטי במחזור שעבר וירדה למקום השישי. יחד עם זאת, לתרנגולים יש 30 נקודות, בדיוק כמו ארסנל הרביעית, אברטון החמישית ו-ווסט ברומיץ' השביעית.

משחקים נוספים (כולם ב-17:00):
רדינג - סוונסי
אברטון - וויגאן
פולהאם - סאות'המפטון
קווינס פארק ריינג'רס - ווסט ברומיץ'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully