וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מספרי המחזור: נמצא הקמע של אוסקר גרסיה?

אתר דריבליסט

25.12.2012 / 11:30

הנתון המרשים של ארנשו במכבי ת"א, ההשוואה המוזרה בין נסים כהן לאלירן עטר. מספרי המחזור של דריבליסט, כולל תבריזי

one

לאתר דריבליסט

0 – פנדלים כבשה העונה בני סכנין, היחידה שלא הצליחה להבקיע מהנקודה הלבנה. עידן ויצמן (מחזור 3, מול עכו – כבש מהריבאונד) וחמד גנאים (בשבת באשדוד) החמיצו פעמיים.

0.16 – שערים למשחק סופגת מכבי חיפה מאז שאריק בנאדו מאמן את הקבוצה. בתשעת המשחקים עם ראובן עטר ממוצע הספיגות של הירוקים עמד על 1.33 למשחק.

1.8 – שערים נופלים במשחקים של מכבי חיפה. ה-0:0 של הירוקים והתיקו 2:2 של היריבה העירונית הפכו את הקבוצה של בנאדו ליחידה שבמשחקים שלה נכבשים פחות מ-2 שערים בממוצע.

2 – ניצחון שני בהיסטוריה לסכנין באשדוד. בשתי הפעמים זה נגמר 1:2 ובשתיהן אחמד קסום כבש.

2 – ארז פפיר שופט את סכנין במשחק השני של הסיבוב השני, שנערך באזור חיוג 08? הדברים הבאים יקרו בוודאות: סכנין תכבוש שני שערים, תנצח – ותישאר בעשרה שחקנים. זה קרה במחזור ה-17 בעונה שעברה (0:2 בווסרמיל נגד הפועל באר שבע, אדום למהראן ראדי), וקרה גם בשבת באשדוד. ויש עוד:

3 – ניצחונות מ-3 משחקי חוץ יש לסכנין עם פפיר.

איתן תבריזי, שופט כדורגל. ברני ארדוב
לחובת הפועל תל אביב נשרקו הכי פנדלים בליגה, תבריזי אחראי על חצי מהם. תבריזי/ברני ארדוב

4 – כרטיסים אדומים נשלפו לחובת הפועל תל אביב העונה. זה המצב גם בהפועל רמת גן ובבני סכנין, וביחד השלוש מובילות את טבלת המורחקים.

4 – שערי ניצחון כבשה מכבי תל אביב העונה. מואנס דאבור פעם אחת (מחזור 1), אלירן עטר פעם אחת (מחזור 2) ורוברט ארנשו פעמיים (מחזורים 6 ו-15). נמצא הקמע של גרסיה?

6 – פנדלים נשרקו העונה נגד הפועל תל אביב, שמובילה את הקטגוריה הזו בלי מתחרות. שלושת הראשונים הוחמצו, שלושת האחרונים נכבשו. מחצית מהשישה נפסקו על ידי איתן תבריזי.

8 – נקודות לקחה הפועל רמת גן בחמשת המשחקים בהם אלי כהן מאמן אותה (53.3 אחוז). עם פרדי דוד, בעשרה משחקים, רמת גן לקחה 7 נקודות בלבד (23.3 אחוז).

11.4 – אחוז ממשחקי הליגה העונה (12 משחקים) נגמרו בתיקו 0:0. הפועל באר שבע והפועל חיפה מובילות, עם 4 משחקים ללא כיבוש. בית"ר ירושלים עשתה זאת לראשונה העונה ביום ראשון בווסרמיל.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
חלוץ מכבי תל אביב אלירן עטר חוגג. ברני ארדוב
כשהוא נכלל במשפט אחד עם נסים כהן, הוא יכול רק להתגאות. עטר/ברני ארדוב

13 – שערים נכבשו במחזור ה-15. שלושה מהם בנגיחות, שלושה בפנדלים, אחד בבעיטה מחוץ לרחבה ושישה ברגל מתוך הרחבה.

17 – משחקי בית קיימה הפועל עכו ב-2012, והשיגה בהם 39.2 אחוזי הצלחה. היא ניצחה רק חמישה מהם, ורק פעם אחת בלבד מאז 31.3. אולי במשחק הבית הבא, בינואר 2013 מול בית"ר ירושלים, הנאחס יישבר.

18 – שחקנים בלבד השלימו את כל 1,350 הדקות ששוחקו במשחקי קבוצותיהם עד כה העונה. בית"ר ירושלים מובילה, עם ארבעה שחקנים שעבדו פול טיים.

23 – שנים פחות חודש עברו מאז ניצחון הבית האחרון (בליגה הראשונה) של הפועל רמת גן על בני יהודה. גם אז זה קרה באצטדיון רמת גן וגם אז שחקן זר (אמיל וולב) כבש את שער הניצחון (1:2).

45 – צהובים נשלפו לחובת בית"ר ירושלים העונה, 3 בממוצע למשחק. הממוצע הקבוצתי הוא 2.2.

48.61 – כלומר, קצת יותר מ-48 דקות ו-36 שניות, זו דקת הכיבוש הממוצעת במחזור ה-15.

57 – שערי ליגה יש לגיא צרפתי, שלא כבש בליגה מאז פברואר 2012 (לזכות הפועל פתח תקוה, מול הפועל באר שבע).

כפיר אודי בני יהודה. ברני ארדוב
האחרון שכבש צמד שמחק פיגור 2:0 מול הפועל תל אביב. מזהים?/ברני ארדוב

71 – שערים בקריירה יש לשניים מגדולי השחקנים שאי פעם דרכו פה על כר דשא: אלירן עטר וניסים כהן. כן, ההוא מבית"ר תל אביב. רק מה, עטר הגיע למספר הזה כשפחות מחמש שנים מפרידות בין השער הראשון לאחרון. כהן עשה את זה ב-19 שנה ו-11 ימים.

100 – ניצחונות בית להפועל רמת גן בליגה הראשונה, אחרי ה-0:1 על בני יהודה בשבת.

100 – שערים ספגה הפועל עכו בבית בכל הזמנים, אחרי שדודו גורש נכנע לנגיחה של אפרים טקה, שסידרה 0:2 לרמת השרון.

200 – הופעות בליגה יש למהראן ראדי. הוא פתח ב-185 משחקים והחליף ב-15.

250 – שערי ליגה הובקעו העונה כשאפרים טקה נגד לרשת של דודו גורש. אחר כך נכבשו עוד שני שערים, הכמות עלתה ל-252 ובסך הכל הממוצע עומד על 2.4 שערים למשחק.

270 – משחקי ליגה עברו מאז הפעם האחרונה בה הפועל תל אביב איבדה יתרון של 2 שערים. גם אז היא הובילה 0:2 במחצית, גם אז את שני השערים לזכות היריבה כבש שחקן אחד (כפיר אודי, מכבי פ"ת, מחזור 6, עונת 2004/05).

6,290 – ימים (כלומר, 17 שנה וקצת יותר מחודשיים) הוא גילו של השחקן הצעיר ביותר ששותף בליגת העל העונה, מיכאל אוחנה ממ.ס. אשדוד. הוא צעיר ב-546 ימים (כמעט שנה וחצי) משלום אדרי מרמת השרון, שהחזיק בשיא עד שבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully