וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיבו לג'טס: לא פותח? לא נכנס למערכי ווילד-קאט

24.12.2012 / 18:17

החרפה ביחסים בין השחקן למועדון בשל ההחלטה לפתוח עם גרג מקלרוי. פוסטר על הנטישה מול מינסוטה: "זה לא רציני"

ניו יורק ג'טס מסמנת לטים טיבו את הדרך החוצה. העובדה הזו ידועה כבר מספר שבועות, וכעת נראה שגם השחקן עצמו מבין שימיו במדולנדס קרובים לקיצם. על פי דיווחים בתקשורת האמריקאית, טיבו העביר לצוות המקצועי של הג'טס מסר לפיו לא ייטול חלק במערך הווילד-קאט מול סן דייגו (17:27 לצ'ארג'רס), מאחר שגרג מקלרוי הועדף על פניו.

מי שביצע את המהלכים, האהודים על ידי מתאם ההתקפה של הג'טס טוני ספראנו, היה התופס ג'רמי קרלי, קוורטרבק בימיו בתיכון. בג'טס אמרו כי טיבו ידע שהובא לניו יורק בשביל המערך הזה.

טים טיבו שחקן ניו יורק ג'טס. Bill Costroun, AP
יודע שהוא בדרך החוצה ועושה ברוגז. טיבו/AP, Bill Costroun

בינתיים, סיאטל המשיכה להרשים גם הלילה עם תצוגה התקפית חולנית בניצחון הענק על סן פרנסיסקו 13:42. "הקהל הזה מטורף, שיחקנו מצוין", אמר המאמן פיט קארול, "אנחנו מתקדמים ומתחברים ואפשר לראות את זה משבוע לשבוע". מאוחר יותר צייץ קארול בטוויטר: "אני עדיין לא יכול להירגע ממה שהאוהדים האלה נתנו לנו".

המשחק בין וושינגטון לדאלאס, שהיה אמור להתקיים במהלך יום המשחקים האחרון, הוזז לפריים טיים ויתקיים בשל חשיבותו בלילה שבין ראשון לשני. המנצחת במשחק הזה תעלה כראש בית ה-NFC מזרח.

יוסטון נחלשה והפסידה שניים משלושת המשחקים האחרונים, כשכרגע הדאגה שלה היא ממצב בריאותו של הרץ האחורי אריאן פוסטר, שנטש במהלך משחק ההפסד 23:6 למינסוטה בשל קצב לב גבוה מהרגיל. "אני אהיה בסדר", אמר פוסטר, "זו סיטואציה לא בעייתית".

אינדיאנפוליס זכתה לבשורות טובות כאשר מאמנה צ'אק פגאנו שב לאימונים, שלושה חודשים לאחר שעזב לטובת מאבק במחלת סרטן הדם. אם הכל יילך כמתוכנן, פגאנו צפוי לנהל כבר את המשחק הקרוב של הקולטס, ביום ראשון מול יוסטון.

הטוויטר של דוד רוזנטל

davidr@walla.net.il

אנתוני מקוי סידני רייס סיאטל סיהוקס. Stephen Brashear, GettyImages
כולם בטירוף בסיאטל. הסיהוקס חוגגים/GettyImages, Stephen Brashear

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully