וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב גיששה אצל אוראל דגני

24.12.2012 / 11:25

מקורבים למגן מכבי חיפה קיבלו מסרים, אך הוא לא משוחרר בינתיים. תורג'מן ימתין להתפתחויות. גורם: "טואטחה יחזור מהר"

מכבי תל אביב בדקה בימים האחרונים אפשרות לצרף את מגן מכבי חיפה, אוראל דגני. האחרון, שלא מיוצג על ידי סוכן, פצוע וצפוי לחזור רק בעוד שבועיים וחצי ונושא עזיבה לא עלה עד כה על הפרק לאור ההערכה המקצועית אליו. יחד עם זאת, מתברר כי אצל הצהובים מאוד מעוניין בשחקן ומקורביו של השחקן כבר קיבלו מסר ברוח הזאת. ההעדפה של הצוות המקצועי היא לוותר על עודד אלקיים במידה שדגני יחזור, כשהפועל חיפה כבר הביעה עניין בשחקן והוא עשוי לשוב אליה. שחקן נוסף שמועמד לעזוב הוא ג'ואל דמאו, שלא ייכלל בסגל היום לקראת המשחק בקרית שמונה ואם תמיר כהן יחלים בזמן הוא יעבור לסכנין או יעזוב לחו"ל.

אגב, כהן כבר חזר לאימונים חלקיים ואמור לחזור בקרוב, בכפוף לקצב ההחלמה שלו. כפי שפורסם בשבוע שעבר, החלוץ אלון תורג'מן עשוי לבקש לעזוב את הקבוצה אם יגיע חלוץ נוסף בחודש ינואר. בסגל היום נכללים ויאם עמאשה, שלומי אזולאי ודינו אנדלובו הפצוע, אך תורג'מן ממוקם רוב הזמן בצד שמאל של הקישור, עמדה בה משחק כמעט בקביעות חן עזרא כשאזולאי משמש לו גיבוי. גם מעמדו של דלה ימפולסקי, שייכלל הערב בסגל, עדיין לא ברור.

בנושא אחר: במועדון סיפרו אתמול כי השיחה בין אריק בנאדו לטאלב טואטחה התקיימה באווירה טובה, וכי המאמן הבהיר לו שהוא בונה עליו להמשך. גורם בקבוצה הסביר אתמול: "זאת הייתה שיחה שנועדה לבדוק מה הוא מרגיש, הובהר לו שיחזור מהר לעניינים". כזכור, אתמול הודו גורמים בקבוצה כי במועדון חשו שטואטחה ממורמר ולכן בנאדו החליט לקיים איתו שיחה שנערכה בצדי המגרש לפני אימון הבוקר. החלוץ שלומי ארבייטמן שינחת בישראל בסוף השבוע צפוי להגיע למשחק מול הפועל באר שבע. החלוץ עדיין מועמד לקבוצה יחד עם סטפן שצ'פוביץ'. בנאדו לא מתכוון לצרף יותר מחלוץ אחד.

בעניין אחר: הבלם דקל קינן ממשיך לבלוט בנתונים הסטטיסטיים שמפורסמים על לוח המודעות, אבל ככל שהעונה מתקדמת אצל ראשי המועדון הולכת ומתגבשת הדעה שיש לסכם עם הבלם כבר עכשיו לקראת העונה הבאה. כזכור, הצדדים אמורים להיפגש על מנת לדון באפשרות שקינן יסיים את הקריירה במכבי חיפה. במועדון מעריכים שאם קינן, שבספטמבר יהיה בן 29 לא ייצא בקיץ לאירופה, הוא יסיים את הקריירה בישראל.

לאחר הליך ארוך שהחל מיד בתום העונה שעברה, הגיע המועדון לסיכום כספי לגבי הפיצוי שיקבל מאמן השוערים לשעבר גיורא אנטמן. אנטמן הגיש לאחרונה תביעה לפיצויים בגין השנים שעבד במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully