וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ורד בוסקילה: "נפרדת בתחושת מיצוי גדולה והרבה גאווה"

24.12.2012 / 11:51

השייטת האולימפית הודיעה על פרישה בגיל 29: "יש גם תחושת אכזבה, בעיקר מהקמפיין בלונדון שלא הסתיים כמו שציפיתי"

קובי אליהו

השייטת האולימפית ורד בוסקילה הודיעה הבוקר (שני) על פרישתה מספורט מקצועני במסיבת עיתונאים בהשתתפות צבי ורשביאק, אפרים זינגר וגילי לוסטיג. בוסקילה התחרתה יחד עם ניקה קורניצקי בשתי האולימפיאדות הקודמות. באתונה 2004 הן סיימו במקום ה-18, בבייג'ינג 2008 הן סיימו במקום הרביעי, והפסידו לצמד ברזילאיות בקרב על מדליית הארד בשיוט המדליות. בלונדון 2012 שיתפה בוסקילה פעולה ההגאית הצעירה גיל כהן, והשתיים סיימו במקום ה-15.

כבר ב-1998, כשהייתה בת 15, בוסקילה הוכתרה כאלופת העולם לבוגרות בדגם 420 עם לינור קליגר. ב-2001 זכתה במדליית ארד באליפות אירופה לנשים בדגם 470 עם קרניצקי, וב-2004 זכתה במדליות ארד באליפויות עולם ואירופה. עכשיו, בגיל 30, היא החליטה לעזוב את הענף.

ורד בוסקילה. קובי אליהו
התרגשות גדולה. בוסקילה/קובי אליהו

בוסקילה התרגשה מאוד והזילה דמעות כבר בפתיחת מסיבת העיתונאים בה הודתה למשפחתה ולחבריה, ולאחר מכן אמרה: "אני בתחום יותר מעשרים שנה ורציתי להיפרד בצורה מכובדת מהקריירה שהשפיעה רבות על חיי. תמיד אהבתי תחרויות למרות שמאוד נלחצתי מהן ולא הייתי ישנה בלילות לפניהן.

צבי ורשביאק, יו"ר הוועד האולימפי. קובי אליהו
מחמאות מכל ראשי הועד האולימפי. ורשביאק/קובי אליהו

אני נמצאת פה בתחושת מיצוי מאוד גדולה והרבה מאוד גאווה. מצד שני יש תחושה של אכזבה, בעיקר מהקמפיין של לונדון שלא הסתיים כמו שציפיתי. אני בכל זאת ספורטאית אולימפית וכיוונו למדליה אז זה השאיר איזשהו טעם רע, אבל הדרך הייתה חשובה לא פחות עבורי. היו לי הרבה רגעי תסכול וקושי ופחד, ומצד שני סיפוק אדיר. אני מאחלת לכל בנאדם להגיע לסיטואציה של להיכנס לאיצטדיון אולימפי כשהוא מייצג את המדינה שלו ושמאה אלף איש מריעים לו".

ורד בוסקילה. קובי אליהו
"היו לי הרבה רגעי תסכול וקושי ופחד, ומצד שני סיפוק אדיר". בוסקילה/קובי אליהו

על עתיד שיט ה-470 לנשים בארץ אחריה אמרה בוסקילה: "גיל כהן היא בחורה מאוד מאוד מוכשרת, אין לי שום ספק שעוד תשמעו אליה המון. כמובן שהיא צריכה למצוא את הציוות המתאים לה. יש לה כרגע איש צוות חדשה, דניאל ממן, שיכולה להיות חזקה מאוד, אבל שייט זה דבר מאוד דינמי, אני מניחה שעוד שנה-שנתיים נדע יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully