וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: ניק סווישר עובר לקליבלנד

23.12.2012 / 19:35

האאוטפילדר עוזב את היאנקיז ושב למדינה בה נולד תמורת 56 מיליון ל-4 עונות. קודי רוס באריזונה, ראול איבנייז בסיאטל

שלושה חודשים בלבד נותרו עד לפתיחת עונת הבייסבול החדשה והקבוצות ממשיכות במאמצי החיזוק. השם הגדול האחרון שמצא לעצמו בית חדש הוא ניק סווישר, שישחק בארבע השנים הקרובות בקליבלנד, תמורת 56 מיליון דולר, עם אופציה לעונה נוספת.

סווישר בן ה-32 שיחק בארבע השנים האחרונות אצל היאנקיז, כאשר קודם לכן הוא עבר באוקלנד ובשיקגו וויט סוקס. את העונה האחרונה הוא סיים עם 93 הכנסות רצים ו-24 הומראנים ולאחר שהעסקה נסגרה הוא צייץ: "וואו! איזה שבועות מטורפים. היי קליבלנד, אתם מוכנים? כי אני בא הביתה". יש לציין שהשחקן נולד בקולמבוס, בירת אוהיו.

האינדיאנס פתחו לא רע את העונה החולפת, אבל קרסו במהלכה וסיימו במאזן 94:68 ולמעשה הם לא סיימו עונה במאזן חיובי מאז 2007.

ניק סווישר שחקן ניו יורק יאנקיז. Kathy Kromnicek, AP
חזרה מרגשת עבורו. סווישר/AP, Kathy Kromnicek

* אריזונה התחזקה בקודי רוס, ששיחק בעונה החולפת בבוסטון ועובר למדבר תמורת 26 מיליון דולר לשלוש שנים. רוס, כוכב האליפות של סן פרנסיסקו ב-2010, יהיה בן 32 בהמשך השבוע וביתו המקורי נמצא באריזונה, כך שגם עבורו מדובר בסוג של חזרה הביתה. את עונת 2012 הוא סיים עם 22 הומראנים ו-81 הכנסות רצים במדי הרד סוקס, על ראשיה הוא העביר ביקורת מרומזת: "אני לא יודע מה קרה במו"מ איתם. הם היו בטוחים שאני אחזור, לא משנה מה יהיה, כי אני אוהב לשחק שם. באמת אהבתי, מי לא אוהב את פנווי פארק? אבל רציתי עסקה הוגנת ולא קיבלתי".

* ראול איבנייז, אחד השחקנים היחידים שתפקדו אצל היאנקיז בפלייאוף האחרון, חוצה את היבשת ומצטרף לסיאטל תמורת 2.75 לעונה אחת, עם אופציה לעוד 1.25 מבונוסים כאלה ואחרים. זו תהיה הקדנציה השלישית של איבנייז במארינרס, אחרי שהחל שם את הקריירה ב-1996, עזב כעבור ארבע שנים, חזר ב-2004 ושוב עזב אחרי ארבע שנים.

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully