וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה אבוטבול: "רמת השרון זה מקום מיוחד"

הקשר גילה את סוד ההצלחה של קבוצתו, שהשיגה ניצחון שני רצוף על אף הסגל החסר, והדגיש: "המטרה היא להישאר בליגה"

one

שמחה גדולה נרשמה אתמול (שבת) בעירוני רמת השרון לאחר הניצחון 0:2 על הפועל עכו. בקבוצה היו שבעי רצון מכך שמעבר לניצחון שני ברציפות וחזרה למסלול, הקבוצה מתפקדת שבועיים ברציפות בסגל חסר מאוד, כאשר אתמול נעדרו אסי בלדוט, אדריאן פרננדס וגל ניר, ואילו סביטי ליפנייה ואור אוסטוינד לא היו כשירים במאת האחוזים.

מי שכבש אולי את שער המחזור היה משה אבוטבול שאמר בסיום:"סוף סוף זה נכנס. אני שמח, בעיקר כי זה היה מרכיב חשוב בניצחון. זה דחק את עכו אחורה, נתן לנו דחיפה קדימה ועזר לנו להשיג את הנקודות". בנוגע לסגל השחקנים הקצר אמר אבוטבול: "רמת השרון זה מקום מיוחד כי יש דרך שהולכים בה בכל הרכב ורואים זאת בתוצאות. גם כשמישהו בחוץ, מי שנכנס נותן את כל מה שיש לו. הניצחון הזה חשוב כי אנחנו צריכים נקודות מול הקבוצות שאיתנו בתחתית".

אבוטבול לא מסתכל גבוה מדי למרות ההתברגות בחלק העליון: "המטרה המוצהרת של הקבוצה היא להישאר ליגה, למרות שעכשיו זה קלישאתי להגיד את זה. ממשחק למשחק נציב מטרות".

מחר צפוי השוער גל ניר לעבור בדיקות שיאבחנו את חומרת פציעתו בגב. כזכור, ניר אובחן כסובל משבר בחוליות הגב, וכעת רוצים לשלול פציעה חמורה יותר שתשבית אותו לתקופה ארוכה. המאמן מנחם קורצקי ממשיך לעקוב אחרי שחקנים ומעבר לשחקן התקפה, מעוניין גם בקשר 50:50 שיאפשר לו להוריד לעתים את עשהאל בן שבת לעמדת הבלם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully