וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: כולם מרוצים

23.12.2012 / 10:31

אטלנטה זכתה ב-NFC עם 18:31 גדול בדטרויט, שמצידה חגגה עם מגהטרון ג'ונסון, ששבר את שיא היארדים העונתי בתפיסה

דטרויט (11:4) - אטלנטה (2:13) 31:18

בסופו של דבר, כמעט כולם יצאו מרוצים מהמשחק הזה. הפאלקונס הגיעו במטרה ברורה, להשיג ניצחון שיבטיח להם את המקום הראשון ב-NFC ואת יתרון הביתיות עד לסופרבול. זה בדיוק מה שהם עשו, בזכות הצגה גדולה של מאט ריאן.

אצל המארחת, השחקנים והקהל, שכבר חושבים מזמן על הפגרה, לא התרגשו כלל מהפסד שביעי ברציפות והעונה העלובה שעוברת על הליונס. כולם רצו רק דבר אחד - להכניס את קלווין ג'ונסון אל ספרי השיאים וזה אכן קרה. במהלך הרבע האחרון, מגהטרון תפס כדור ל-26 יארד ועקף באופן רשמי את ג'רי רייס בכמות היארדים האוויריים בעונה אחת. השיא בן 17 השנים של רייס, שעמד על 1,848, נמחק ואחרי עוד משחק מפלצתי של 225 יארד, השיא הנוכחי עומד על 1,892. לג'ונסון נשאר עוד משחק אחד, מול שיקגו ועונת אלפיים היסטורית נראית קרובה מתמיד.

קלווין ג'ונסון שחקן דטרויט ליונס. Duane Burleson, AP
הקבוצה שלו גרועה, אבל אותו אי אפשר לעצור. ג'ונסון, אביו והכדור ששבר את השיא/AP, Duane Burleson

כאמור, מעבר לחגיגה גם היה משחק ושם ההבדלים היו ברורים. בעוד הליונס שיחקו לא רע ושוב נכנעו לאיבודי כדור אומללים, ריאן יצא כמלוע תותח והשלים את 12 ניסיונות המסירה הראשונים שלו, שניים מהם הלו לרודי וויט ולטאצ'דאונים של 44 ו-39 יארדים. רגע לפני המחצית. חוליו ג'ונס סיפק תפיסה אקרובטית באנדזון והעלה ל-6:21 מבטיח.

דטרויט ניסתה לחזור, כשגם מת'יו סטאפורד מציג יכולת לא רעה ומיקל לשור מצמק בטאצ'דאון קל, אבל ריאן עשה גיים אובר, כשמצא את מייקל פאלמר לטאצ'דאון הרביעי שלו במשחק.

הקוורטרבק של אטלנטה סיים עם 25 מ-32 ל-279 יארד. וויט תפס ל-153 וג'ונס ל-71. סטאפורד סגר לא פחות מ-443 יארד (רובם כאמור לג'ונסון), עם 37 מ-56 ואיבוד אווירי. מלבד שיא היארדים העונתי, ג'ונסון גם שבר שיאי ליגה עם משחק שמיני רצוף של יותר ממאה יארד בתפיסה ומשחק רביעי רצוף של למעלה מעשר תפיסות.

פוטבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully