וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין: "התמודדנו עם תנאים שהיו מרסקים קבוצות אחרות"

בקבוצה חגגו את הניצחון על אשדוד אך דורה הדגיש: "התחתית בוערת". אכזבה מהאדום של זבידאת: "מדובר בחוסר נסיון"

one

בני סכנין חגגו נצחון שני ברציפות אמש (שבת) עם 1:2 מצוין באשדוד, ולא פחות חשוב, שיבחו את היכולת הטובה ואת משחק ההגנה המשופר. בסכנין טעו כל השבוע שניתן לנצח בעיר הנמל, כששלומי דורה עבד עם חניכיו על נקודות התורפה של אשדוד. עם זאת, בסכנין צפויים להבהיר לשחקנים כי אסור להם להיכנס לאופוריה וכי הקבוצה שקועה עמוק במאבקי התחתית.

"ניתחנו היטב את הסיבוב הראשון וידענו שהמשחק ההגנתי של כל הקבוצה היה לא טוב. אנחנו רואים שיפור ואני שמח. ברור שאנחנו עוד מסתכלים על התחתית", אמר דורה. "התחתית בוערת ונצטרך להמשיך את הסיבוב השני כמו שהתחלנו אותו".

בסכנין אופטימיים לגבי כשירותו של עלי עוסמאן הפצוע לקראת משחק התחית מול הפועל עכו בשבת כשהמגן צפוי לחזור להרכב אם יבריא מהפציעה בשל הרחקתו של מוחמד זבידאת. אגב, בסכנין לא אהבו את ההרחקה המדוברת ואמרו כי מדובר בשני כרטיסים צהובים מיותרים מבחינתו. "מדובר בחוסר ניסיון", אמר גורם בקבוצה, "גם את זה הוא ילמד עם הזמן".

השחקנים מקווים כי השבוע יקבלו את המשכורות כשבהנהלה הבטיחו להם שכך אכן יהיה. "אנחנו עושים הכל כדי שהמועדון יצליח", אמר אחד השחקנים. "צריך להעריך את העבודה שלנו לאור התנאים שהיו בתחילת העונה, תנאים שהיו מרסקים קבוצות אחרות. היום זה כבר יותר מסודר ויש יותר שקט במועדון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully