וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב כץ: "מאמין שהפועל חיפה תישאר בליגת העל"

הבעלים אופטימי לאחר התיקו מול הפועל ת"א. ביקורת על קלינגר: "לא ברור איך צרפתי, סטולר ולאלה כמעט לא משחקים"

one

בהפועל חיפה יצאו אמש (שבת) ברגשות מעורבים מהתיקו 2:2 מול הפועל תל אביב. מצד אחד, בקבוצה אמרו כי השחקנים הוכיחו אופי כשהצליחו למחוק פיגור של שני שערים, אך מצד שני, הפער מהמקום שמוביל להישארות בליגת העל לא הצטמצם. מלבד האכזבה מכך שבמשחק טוב יחסית שלהם בו יצאה הקבוצה רק עם נקודה בחיפה התאכזבו מכך שהשופט לא שרק לפנדל שלישי שבוצע לטענתם על מהראן לאלה.

רן אבוקרט שחקן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
זכה למחמאות. רן אבוקרט/אדריאן הרבשטיין

מי שזכה למירב המחמאות בחיפה היה הקשר רן אבוקרט, שהציג משחק מצויין ובכלל נמצא בתקופה טובה מאוד מבחינה אישית. מבין כל השחקנים, נראה כי הוא היחיד שמצליח לשמור על רמה גבוהה לאורך המשחקים האחרונים. אגב, במועדון היו כאלה שהביעו פליאה על העובדה שבצוות המקצועי כמעט ולא נותנים הזדמנויות לשחקני רכש שהגיעו בתחילת העונה כמשחקנים מובילים, דוגמת מהראן לאלה, פביאן סטולר וגיא צרפתי שלא פתח בהרכב. "לא ברור איך שלושה שחקנים כאלה כמעט ולא מקבלים דקות", אמר גורם בהנהלה "אולי חושבים שהם הבעיה אבל בתקופה כזו שחייבים ניסיון שלושתם חייבים לשחק והרבה".

אגב, בהפועל פתח תקווה מעוניינים להחזיר את גיא צרפתי לשורותיהם ואף גיששו בעניין, אלא שהשחקן עצמו לא מעוניין בשלב זה לחזור לקבוצה בה שיחק בעונה שעברה, כך שניראה שהסיכויים קלושים. "אני מאמין שנישאר בליגה", אמר הבעלים של הפועל חיפה יואב כץ בשיחה עם וואלה! ספורט ממקום מושבו בארצות הברית. "חבל שלא ניצחנו כי אנחנו לא צריכים להיראות טוב אנחנו צריכים את הנקודות. אני מגיע באמצע ינואר לארץ ומקווה שעד אז נהיה מעל הקו האדום ואם לא נעשה הכל ובכוח נעלה מעליו" לגבי האפשרות שהקבוצה תתחזק בחלון ההעברות בינואר אמר הבעלים: " אנחנו נתחזק בקשר וחלוץ לא ברור עדיין אם זר או ישראלים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
יואב כץ בעלי הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
לא מאבד תקווה. יואב כץ/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully