וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: אימורו לוקמן הושעה, הדרי בינתיים נשאר

בקבוצה לא אהבו את התנהגות הקשר אחרי שהוחלף. ויצמן: "מעמדו של הדרי איתן, הוא נשאר". פאסוס שוחרר רשמית

one

גם ביממה שאחרי ההפסד לעירוני רמת השרון 2:0, בהפועל עכו מתקשים להירגע. הקבוצה, שהשלימה משחק תשיעי ברציפות ללא ניצחון, הייתה חלשה מאוד, כמעט ולא הגיעה למצבים, ומסתבכת באופן משמעותי בטבלה, כשרק מכבי נתניה והפועל חיפה עוקפות אותה. בעכו חרדים לגורל הקבוצה שדווקא פתחה טוב את העונה, אבל בינתיים החליטו שלא לזעזע את עמדת המאמן. יושב ראש המועדון ציון וייצמן הודיע היום: "מצבו של המאמן איתן. הוא נשאר בקבוצה". בשלב הזה יאפשרו להדרי לבצע מספר שינויים לקראת פתיחת חלון ההעברות בינואר, כאשר המאמן רוצה מאוד לחזק את החלק הקדמי.

למרות שבמהלך השבוע האחרון הציבו בפני הדרי את המשחק מול רמת השרון כהזדמנות אחרונה, יושב ראש המועדון ציון וייצמן החליט לגבות את המאמן. השניים נפגשו עוד לפני המשחק מול רמת השרון וקיבלו החלטה לשחרר את לאונרדו פאסוס המאכזב. כמו כן, אלנתן סלמי ורועי לוי שקיבלו כבר הודעות שחרור, יעזבו, בעוד שגיב כהן שקיבל גם הוא הודעה דומה יישאר בסופו של דבר בסגל.

אימורו לוקמן הושעה בעקבות התנהגותו בזמן החילוף במשחק בשבת. ההשעייה היא עד להעמדתו לדין בפני ועדת משמעת פנימית. השחקנים המשוחררים, פאסוס, רועי לוי וסלמי יתאמנו בנפרד מהקבוצה עד שימצאו לעצמם קבוצה חדשה. כל ימי החופש בוטלו הקבוצה תשהה בבית מלון ותבצע מיני מחנה אימונים סגור.

לאונרדו פאסוס שחקן הפועל עכו. מגד גוזני
בעכו החליטו לשחררו. פאסוס/מגד גוזני

"נראינו מתחת לכל ביקורת", אמר גורם בקבוצה אחרי ההפסד. "אם נגד בני יהודה לפחות נראינו כמו קבוצה, הפעם לא הגענו למצבים והמצב רק הולך ומחמיר". שחקנים בקבוצה ביקרו את ההחלטה לשנות את שיטת המשחק מבלי שהיא תורגלה. "איך מאמן עולה ב-2-4-4 בלי שהוא ניסה אותה קודם באימונים? זו שיטה שאף פעם לא עבדנו עליה". שחקן נוסף ביקר החלטות אחרות של הדרי, ואמר: "הוא נראה מבוהל מאוד. מה ההיגיון בהכנסת לוהאב כיאל כקשר במקום לוקמן? לא הגענו להתקפה אחת כל המשחק".

מי שניסה להסביר את המצב הוא השוער והקפטן דודו גורש, שאמר: "אנחנו נמצאים בתקופה לא טובה. זה משבר ארוך שהקבוצה עוברת. צריך לצאת מזה רק בניצחון. הקבוצה תקבל את הביטחון שלה רק בזכות ניצחונות. לא נראינו טוב, גם בשבוע שעבר ולפני שבועיים ושלושה. זה לא כדורגל חיובי וזה בעוכרינו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully