וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: שמעון הדרי עזב, יובל נעים סיכם

31.1.2013 / 17:10

זעזוע בנועלת הטבלה, שלא ניצחה מאז ה-6 באוקטובר, הצדדים החליטו על פרידה משותפת. מאמן בית"ר ירושלים לשעבר מונה

ההפסד 2:1 להפועל עפולה מליגה א' בסיבוב ח' של גביע המדינה חרץ את גורלו של מאמן הפועל עכו שמעון הדרי. נועלת הטבלה הודיעה היום (חמישי) כי המאמן סיים את תפקידו במועדון, ומי שיורש אותו בתפקיד הוא מאמן בית"ר ירושלים והפועל פתח תקוה לשעבר, יובל נעים, שסיכם הערב את תנאיו עם יושב ראש הפועל עכו ציון וייצמן ויחתום על החוזה באמצעות הסוכנת ויקי וקנין ביממה הקרובה. נעים יעביר את האימון הראשון שלו בעכו כבר ביום שישי לקראת המשחק נגד עירוני קרית שמונה בשבת.

יובל נעים (45) שיחק במרבית הקריירה שלו בהפועל רמת גן ואת קריירת האימון שלו הוא החל במכבי רמת עמידר בשנת 2001. אחרי שלוש שנים הוא קיבל את הצ'אנס שלו בהפועל רמת גן ועבד שם במשך חמש שנים. בקיץ 2010 הוא עבר לבני סכנין ומשם נדד להפועל פתח תקוה. הקבוצה האחרונה שלו הייתה בית"ר ירושלים, אותה עזב בפברואר 2012.

שמעון הדרי, מאמן בני יהודה. קובי אליהו
כבר לא מאמן עכו. שמעון הדרי/קובי אליהו

ההפסד המשפיל לעפולה רק המשיך בכך תקופה נוראית גם בליגה, כשעכו לא ניצחה מאז ה-6 באוקטובר. מאז ה-1:3 על מכבי נתניה, הקבוצה סופרת 15 משחקים בלי ניצחון, כולל זה בגביע. סדרת המשחקים הרעה דירדרה את עכו למקום האחרון בטבלה, ארבע נקודות מתחת לקו האדום.

כזכור, שלשום עוד לפני המשחק התקיימה אסיפה קשה בנוכחות הצוות המקצועי, שבמהלכה השמיעו השחקנים טענות קשות, בין השאר כנגד רמת האימונים ורמת המגרשים שבהם הם מתאמנים.

בכל מקרה, עכו תתייצב בהרכב חסר מאוד למשחק נגד קרית שמונה אחרי שיובל שבתאי רשם כרטיס צהוב חמישי לחובתו וייעדר מההתמודדות. כמוהו נמצאים גם משה מישאלוב ותמיר כחלון בספק גדול.

הידיעה על כך ששמעון הדרי צפוי לסיים את תפקידו

תקציר ההפסד המביך להפועל עפולה

הפועל עכו בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully