וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלומי ארבייטמן ביקש לעזוב את גנט

21.12.2012 / 18:11

למרות שחוזהו של החלוץ יסתיים רק בסוף השנה, הוא נחוש לעזוב בינואר. מכבי תל אביב עשויה לפתוח איתו במשא ומתן

האם שלומי ארבייטמן קרוב לחזור לישראל? החלוץ הישראלי של גנט שלא מרוצה ממעמדו ביקש באופן רשמי לעזוב את הקבוצה ופנה להנהלה כדי להשתחרר מהמועדון בחודש ינואר. החלוץ מחזיק בחוזה עד לתום העונה, ולמעשה החל מינואר הוא רשאי לנהל משא ומתן עם כל קבוצה שתחפוץ בשירותיו.

ייתכן שבגנט יעדיפו לשחרר את ארבייטמן כבר עכשיו כדי לקבל תמורתו דמי העברה ולמנוע מצב שבו הוא ישתחרר בסוף השנה ללא כל תמורה. השחקן שלא מרוצה ממעמדו בבלגיה נחוש לעזוב את הקבוצה כבר בשלב הזה, זאת למרות שמעמדו השתפר מאוד תחת מאמנו החדש בוב פיטרס, שבמשחקים האחרונים של הקבוצה העלה אותו כמעט בכל משחק מהספסל.

חלוץ גנט שלומי ארבייטמן עם קשר וידאוטון פאולו ויניציוס. Geert Vanden Wijngaert, AP
לא מרוצה ממעמדו. שלומי ארבייטמן/AP, Geert Vanden Wijngaert

אחד הכיוונים שארבייטמן שוקל הוא חזרה לישראל. כזכור, השבוע פרסמנו כי ארבייטמן נמצא בתוכניות של ג'ורדי קרויף כמועמד להצטרף למכבי תל אביב. בסביבתו של השחקן טוענים כי נכון לעכשיו לא הוגשה בפניו שום הצעה, אך בימים הקרובים צפויות התפתחויות לגבי עתידו.

הליגה הבלגית תצא ביום רביעי הבא לפגרת השנה החדשה, שבמהלכה צפוי ארבייטמן ומשפחתו להגיע לחופשה בישראל ושם הם אמורים לקבל החלטות לגבי המשך דרכו.

לארבייטמן יש 10 הופעות העונה בליגה הבלגית, כאשר בשלושה משחקים הוא פתח בהרכב ובשבעה משחקים נוספים הוא עלה מהספסל. בסך הכל כבש החלוץ שני שערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully