וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו-רמת השרון: המשחק האחרון של שמעון הדרי?

המאמן עלול לאבד את משרתו אם לא ינצח את רמת השרון (ו', 18:00). זידאן הצעיר בהרכב. בלדוט אינו כשיר אצל האורחים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה:

* הפועל עכו אירחה פעמיים את רמת השרון (שתיהן בעונה שעברה), ויש לה מאה אחוזי הצלחה במשחקים מולה (פעמיים 0:2).

* איתן שמואלביץ' מעולם לא שפט את רמת השרון בחוץ. בבית יש לה 50 אחוזי הצלחה איתו.

* להפועל עכו לא הולך במיוחד עם שמואלביץ' כשופט. היא ניצחה רק פעמיים בשבעת המשחקים בהם שפט אותה, פעם אחת בלבד בבית (הפסידה פעמיים) ואחוז ההצלחה שלה איתו עומד על 38.

* זה יהיה המשחק העשירי של רמת השרון בחודש דצמבר בליגה הראשונה. בעונה שעברה היא ניצחה משחק אחד משישה, העונה היא כבר ניצחה אחד (משלושה).

* עכו לא ניצחה בבית שלושה חודשים (מאז החמישייה על סכנין באמצע ספטמבר) ומגיעה למשחק עם רצף של שמונה משחקים ללא ניצחון. רמת השרון אמנם מגיעה אחרי ניצחון, אבל בחוץ יש לה רק 27.7 אחוזי הצלחה (5 נק' מ-18).

נתונים: אתר דריבליסט

אמייה טגה שחקן הפועל עכו. קובי אליהו
שלושה חודשים ללא ניצחון בית לעכו. אמייה טגה/קובי אליהו

מפתחות והכנות:

הפועל עכו:

המשבר בהפועל עכו והדיבורים על שינויים נמשכו גם השבוע, כשאחרי ההפסד הדרמטי לבני יהודה החלו לדבר בקבוצה על האפשרות ששמעון הדרי יסיים את תפקידו. המאמן, שנמצא בלחץ בשבועות האחרונים יקבל הזדמנות נוספת, כשהפסד שלו עלול לעלות לו במשרתו, אחרי שעכו לא ניצחה בשמונת המשחקים האחרונים. למרות המצב, הדרי שידר לשחקנים שלו ביטחון בתקווה לשים את התקופה הקשה מאחוריהם.

כמו בשבועות האחרונים, גם לקראת המשחק הקרוב צפויים מספר שינויים כאשר הקשר גיא דיין איבד את מקומו בהרכב לטובתו של עאמר זידאן הצעיר, שלראשונה העונה יקבל הזדמנות לפתוח בהרכב, אחרי שקודם לכן הוא עלה כמחליף בחמישה משחקים. תמיר כחלון, שהורחק נגד הזהובים יוחלף על ידי דייויד גומז, שלא הצליח להרשים עד היום ומקבל הזדמנות נוספת.

עירוני ניר רמת השרון:

ברמת השרון מגיעים מעודדים למשחק לאחר שעצרו רצף של הפסדים עם הניצחון בשבוע שעבר על מ.ס. אשדוד. יחד עם זאת, ברמת השרון עדיין מודאגים מההרכב החסר והשחקנים שאינם כשירים במאת האחוזים ויודעים שיהיה קשה מאוד להמשיך במצב הזה. מעבר לגל ניר הפצוע, אסי בלדוט אינו כשיר אף הוא בשל הפציעה בכף הרגל ולא ישחק. אדריאן פרננדס וסביטי ליפנייה עם מתיחות ובספק וכמו כן אור אוסטוינד חולה ורק סמוך למשחק יוחלט לגביו.

בצוות המקצועי התקשו היום לתרגל הרכב ומקווים שכל השחקנים שנמצאים בספק יפתחו, אך מודעים לכך שהמצב לא אידיאלי. מי שיחזור להרכב הוא עשהאל בן שבת שריצה בשבוע שעבר הרחקה בגין חמישה כרטיסים צהובים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שמעון הדרי, מאמן בני יהודה. קובי אליהו
השינויים בהרכב יביאו לו את הניצחון המיוחל? הדרי/קובי אליהו

יעמדו למבחן:

הפועל עכו: דייויד גומז

גומז הגיע לעכו בתחילת העונה בציפייה גדולה לסחוב את הקבוצה יחד עם לאונרדו פאסוס, אבל השניים לא הצליחו להתחבר והקשר הברזילאי איבד בשבועות האחרונים את מקומו בהרכב. בשל היעדרותו של כחלון, גומז מקבל הזדמנות אולי אחרונה להוכיח שיש לו מה לתת, אחרי שהוא הבקיע רק שער אחד העונה.

עירוני ניר רמת השרון: רועי לייבוביץ'

גל ניר לא טוב מתחילת העונה וישנן לא מעט קריאות לתת את חולצת ההרכב ללייבוביץ'. יכולת טובה של השוער במשחק נוסף עשויה להקנות לו את חולצת ההרכב לתקופה ארוכה.

רועי לייבוביץ' שוער עירוני רמת השרון. ברני ארדוב
ינצל את ההזדמנות? רועי לייבוביץ'/ברני ארדוב

הרכבים משוערים:

הפועל עכו: דודו גורש, שניר משען, דימקאו פידליס, משה מישאלוב, דדי בן דיין, אמייה טגה, אימורו לוקמן, יובל שבתאי, עאמר זידאן, דייויד גומז, אוהד קדוסי.

עירוני ניר רמת השרון: רועי לייבוביץ', קובי מוסא, סביטי ליפנייה (עמיר נוסבאום), יניב לביא, דניאל בורחל, משה אבוטבול, עשהאל בן שבת, אפרים טאקה, אור אוסטוינד (תום מנשרוב), אדריאן פרננדס, רן יצחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully