וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: הדירקטוריון החליט על צירוף חלוץ

חברי הדירקטוריון נענו לבקשת אלי כהן ואישרו חיזוק במטרה להגיע לפלייאוף העליון. מויאל: "הירידה לספסל איכזבה אותי"

one

צפו ב-2:2 של בית"ר ירושלים נגד עירוני קרית שמונה

בית"ר ירושלים תפגוש ביום ראשון הקרוב את הפועל באר שבע שבשורותיה משחק אבירם ברוכיאן שגדל בקבוצה מהבירה.

מאמן הקבוצה, אלי כהן, התראיין היום (שישי) ל"רדיו ירושלים" ואמר לקראת המשחק: "אמרתי לשחקנים שמי שעשה אצל באר שבע את השינוי בחלק הקדמי הם ברוכיאן ותומר סוויסה. גם דובב גבאי חוזר לכושר וזה משחק מפתח עבורנו לתקופה הקרובה. לחזור מבאר שבע עם תיקו זה אף פעם לא גרוע, אבל אנחנו הולכים לנצח. אני מסמן מטרות ומכוון גבוה, אין מטרות אחרות בבית"ר ירושלים".

כהן התייחס לחיזוק אפשרי ואמר: "צריך להביא שחקן ברמה גבוהה בתור חלוץ. אני לא אביא סתם שחקן. יש לי מישהו על הכוונת, אבל כרגע הוא יקר ונצטרך עזרה חיצונית כדי להביא אותו. אין אישור כרגע לצרף את החלוץ ואני ממתין שיהיה אישור לכך. אין לי מה לעשות בנדון".

על עמית בן שושן, שנמצא בתקופה לא טובה, אמר המאמן: "עמית לא היה טוב במשחקים האחרונים, אבל גם כשהוא לא טוב יש לו את הערכים המשפיעים של עבודה קשה ומוסר עבודה. אתה הולך עם שחקן שהוא הקפטן של גם בתקופות האלה. הוא שחקן עם ניסיון והוא יעזור לנו הרבה השנה".

אבירם ברוכיאן שחקן בית"ר ירושלים מונף על כתפי האוהדים. קובי אליהו
מפגש מסקרן עם הקבוצה בה גדל. ברוכיאן בימיו בצהוב/קובי אליהו

בתוך כך, היום ערכה הקבוצה אימון נוסף לקראת המשחק ביום ראשון. המאמן הראה לשחקנים וידאו של באר שבע ואמר לשחקנים: "הם קבוצה טובה שעושה מתפרצות מצוינות. סוויסה מנצל חוסר ריכוז בהגנה עם המהירות שלו וצריך להיזהר. את ברוכיאן כולכם מכירים, הוא משחק חכם, מנווט את המשחק ויודע להכניס את הכדורים הנכונים. אסור לנו לתת להם חופש".

קובי מויאל התייחס למפגש עם ברוכיאן ואמר: "אנחנו מדברים על זה. זאת סיטואציה לא קלה עבור אבירם, נקווה שלא ילך לו ואני אשים עליו עין כמו שצריך. אבירם היה קפטן הרבה שנים, הוא חבר של כולם, הייתי בקשר טוב איתו גם בתקופה שהיה בפולין. אני מאחל לו המון הצלחה אבל במשחק הזה אני מקווה שלא כל כך ילך לו".

מויאל גם דיבר על היציאה מההרכב אחרי תקופה ארוכה ואמר: "היה לי מאוד קשה. נשכתי שפתיים ולא קל היה לי עם זה, אבל עבדתי קשה כדי לחזור חזרה להרכב. לפני כמה שנים קשה היה לי עם זה אבל למדתי להשתלט על כל היצרים האלה. אין שחקן בעולם ששמח לשבת על הספסל, זה אכזב אותי ופגע בי, אבל צריך לעבור את זה".

ערן לוי צפוי להמשיך לפתוח בהרכב אחרי ולמרות אירועי השבוע שעבר. גם שי חדד צפוי לחזור ל-11 ואילו את עמית בן שושן הפצוע צפוי להחליף אופיר קריאף, שאמור לעזור בקו ימין על אופיר דוידזאדה. המאמן ממשיך לצפות בקלטות של חלוצים בתקווה שיימצא התקציב לצירוף אחד בינואר הקרוב.

איציק קורנפיין יו"ר בית"ר ירושלים. קובי אליהו
יחתימו חלוץ חדש בקרוב? איציק קורנפיין/קובי אליהו

היום נערכה ישיבת הדירקטוריון החודשית של המועדון. הנושא שהועלה בישיבה היה צירוף חלוץ לקבוצה במועד ההעברות הקרוב בינואר, על פי דרישתו של המאמן אלי כהן. כל חברי הדירקטוריון הסכימו פה אחד כי הקבוצה זקוקה לעוד שחקן התקפה, ויתרה מכך, שבית"ר חייבת לכוון אך ורק לפלייאוף העליון על מנת לייצר הכנסות של יותר מ-2 מיליון שקל מאירוח משחקים אטרקטיביים ומענק מיקום. בסוף החודש ייפגש איציק קורנפיין עם אנשי הבקרה לקבל אישור לכך, כאשר ההערכה היא כי בית"ר תתחזק בחלוץ בעלות של עד 400 אלף שקל עד לתום העונה.

נציג של משרד הכרטיסים בימות הגיע לישיבה והסביר את כל הליך ההסכם בין הצדדים למשחקים עם מכבי תל אביב ומכבי חיפה. לאחר שהסביר את דבריו החליטו חברי הדירקטוריון שאת הסכום מעבר להסכם, כ-200 אלף שקל בקירוב יחלקו הצדדים ביניהם שווה בשווה. מעבר לכך, אושר לאוהדי הקבוצה תקציב לאביזרי עידוד למשחקים והקצאת מקום במחסני המועדון ומעבר לכך, נציג העמותה יתלווה למנהל הקבוצה מנחם נידם בכל פגישה עם המשטרה לפני משחקי בית של הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully