וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה-הפועל תל אביב: מקצה לקצה

אבוקסיס הזהיר לקראת המפגש מול סוגרת הטבלה (שבת, 17:00, ספורט 1): "הם יבואו להילחם על החיים". טועמה בהרכב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* 100 מפגשים בדיוק נערכו בין הפועל חיפה להפועל תל אביב, והתוצאות מאוזנות משחשבתם. התל אביבים מובילים 32-35 בניצחונות, ועוד 33 משחקים נגמרו בתיקו. בשערים: 106-117 לתל אביב.

* הפועל חיפה תארח בפעם ה-50 בתולדותיה את הפועל תל אביב. ב-49 הפעמים הקודמות: 16 ניצחונות לחיפה, 12 לתל אביב, 21 תוצאות תיקו.

* בשני משחקי החוץ האחרונים הפועל תל אביב הפסידה להפועל חיפה, והניצחון האחרון שלה על האדומים מהכרמל היה במרץ 2010.

* ב-16 השנים האחרונות איתן תבריזי שפט את הפועל חיפה 15 פעמים בבית. רק פעם אחת היא הפסידה (ניצחה 7 וסיימה 7 בתיקו).

* ניר קלינגר סיים רק פעם אחת בקריירה כמאמן בתיקו מול הפועל תל אביב. חוץ מזה, הוא ניצח 6 משחקים והפסיד 7.

* ליוסי אבוקסיס מאה אחוזי הצלחה מול הפועל חיפה (אבל רק משני משחקים, ושניהם עם בני יהודה בעונה שעברה).

נתונים: אתר "דריבליסט"

יוסי אבוקסיס מאמן הפועל תל אביב. קובי אליהו
ישמור על מאזן מושלם מול הפועל חיפה? יוסי אבוקסיס/קובי אליהו

מפתחות והכנות

הפועל חיפה

מאמן הפועל חיפה, ניר קלינגר, הבהיר לשחקניו כי הוא מאמין שניתן לנצח את הפועל תל אביב וכי הם חייבים לעשות הכל כדי לא לרדת עם הפסד מהמשחק הקריטי. קלינגר אמר לקראת המשחק: "זה משחק קשה אבל כל המשחקים העונה קשים. הם קבוצה מצוינת, אבל אני מאמין שנוכל להפתיע אותם. במשחקים האחרונים ההגנה שלנו התייצבה ויש שיפור במחויבות וברצון. תחילת העונה בעוכרינו אך המטרה לעלות מעל הקו האדום".

בחיפה ממשיכים לעסוק באפשרויות חיזוק, כשהמטרה היא להתחזק בשני שחקנים בינואר: "נרצה להתחזק אבל זה לא מחייב שמישהו ישוחרר. אמרתי לשחקנים שמי שיהיה מועמד לעזוב ישמע את זה קודם כל ממני". אילן רנקביץ' חולה ולא יהיה בסגל למשחק כשפביאן סטולר או מהראן לאלה צפויים להחליפו בהרכב. גם גיא צרפתי שחוזר לסגל בתמונת ההרכב כשגם דושאן ברקוביץ' כשיר ויפתח בהרכב.

הפועל תל אביב

אחרי שתי תוצאות תיקו מאכזבות מאוד, הפועל תל אביב רוצה מחר לחזור למסלול הניצחונות ויודעת שאסור לה להפסיד שוב נקודות מול קבוצת תחתית במאבק האליפות. "הפועל חיפה תגיע להילחם על החיים שלה", אמר יוסי אבוקסיס באסיפת הקבוצה היום. "אתם חייבים להגיע מרוכזים מהתחלה ולנסות ולהבקיע כבר בדקות הראשונות. אני מבקש הרבה יותר אגרסיביות בעיקר בהתקפות המתפרצות ולא כמו נגד הפועל רמת גן שספגנו במתפרצות". המאמן אומנם לא ציין בפני שחקניו מישהו מיוחד בחיפה, אך עבר על כל שחקני ההרכב של ניר קלינגר והסביר לחניכיו מה כל אחד יכול לעשות.

עוד ביקש אבוקסיס לחץ בחלק במרכז המגרש. לקראת המשחק מחר הפועל שוב תבצע מספר שינויים בהרכב. סלים טועמה יעלה במקומו של חנן ממן המוצהב שיחמיץ את המפגש מול האקסית וישתף פעולה עם אריק דג'מבה דג'מבה ורועי גורדנה בקישור. אלרואי כהן יפתח לראשונה כמגן ימני. גם בצד שמאל של ההגנה אבוקסיס יעשה שינוי כשהפעם יעלה אלירן דנין על חשבונו של יגאל אנטבי. המערך היחידי שנותר ללא שינויים הוא ההתקפה כשעומר דמארי, טל בן חיים וטוטו תמוז יפתחו שוב בהרכב מחר. על פי האימון היום הקשר גילי ורמוט ייעדר גם מהמשחק מחר ובהפועל מקווים שיחזור לכשירות בשבוע הבא. אגב, בשל שחרור השחקנים השבוע בסגל של הפועל יהיו מחר שלושה שחקנים ממחלקת הנוער עדן שרם, כפיר אייזנשטיין ודור חמו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
מאמן הפועל חיפה ניר קלינגר. ברני ארדוב
לא נרתע מהמוליכה. ניר קלינגר/ברני ארדוב

יעמדו למבחן

הפועל חיפה - אושרי רואש

שחקן הבית הכי מדובר בהפועל חיפה חייב להתחיל ולהפוך למנהיג של הקבוצה. בחיפה מדברים על התייצבות ההגנה ורואש יצטרך להוכיח גם מול ההתקפה הטובה של סגנית האלופה שהוא מצליח לייצב את החלק האחורי.

הפועל תל אביב - רועי גורדנה

כשחזר הקשר מהפציעה הארוכה שלו הוסיף גורדנה מימד משמעותי של פיזיות במרכז השדה. בשבועות האחרונים יש לקשר ירידה ביכולת ובהתאם לכך גם הקישור של הפועל הרבה יותר רך. מחר חיפה תגיע להילחם על כל כדור תועה באמצע ואם הפועל רוצה לחזור בשלום מהמשחק היא חייבת את גורדנה הרבה יותר דומיננטי במרכז השדה.

רועי גורדנה שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
הפועל תל אביב אותו דומיננטי. רועי גורדנה/ברני ארדוב

הרכבים משוערים

הפועל חיפה: קאלה דרשלר, סטפן דנקוביץ', אושרי רואש, דושאן ברקוביץ', דנילו ניקוליץ', יוסי דורה, רן אבוקרט, גל אראל, גיא צרפתי (פביאן סטולר), שלומי אזולאי (מהראן לאלה), יובל אבידור.

הפועל תל אביב: אפולה אדל, אלרואי כהן, וואליד באדיר, ניקולה פטקוביץ', אלירן דנין, אריק דג'מבה דג'מבה, רועי גורדנה, סלים טועמה, טל בן חיים, עומר דמארי, טוטו תמוז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully