וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטו תמוז בספק למשחק נגד הפועל חיפה

20.12.2012 / 11:27

חלוץ הפועל תל אביב נטש את האימון בגלל פציעה. גם גילי ורמוט בספק. אבוקסיס: "לא מכובד שאדבר על בניית הקבוצה"

קובי אליהו

הפועל תל אביב המשיכה להתכונן הבוקר (חמישי) לקרב הקצוות שלה בשבת מול הפועל חיפה, והמאמן יוסי אבוקסיס ניסה למנוע שאננות משחקניו לפני המפגש מול נועלת הטבלה. מי שנטש את האימון הוא החלוץ טוטו תמוז שנמצא בספק להתמודדות. גם גילי ורמוט כנראה לא ישחק בגלל פציעה, והקבוצה תחסר את חנן ממן המוצהב.

טוטו תמוז שחקן הפועל תל אביב. קובי אליהו
חיסרון משמעותי. טוטו תמוז/קובי אליהו

"בניגוד לעבר, בליגה הזו יותר משחקים קלים על הנייר ותוצאות מובנות מראש", אמר אבוקסיס באימון. "כמובן שהבדלי המיקום הם גדולים, אנחנו במקום הראשון והם במקום האחרון, אבל ראינו שבליגה הזו הכל קשה, במיוחד במשחק חוץ. זו קבוצה שנלחמת על החיים שלה וזה ברור, גם אנחנו נלחמים על החיים שלנו, אבל למעלה".

עוד בוואלה!

וואלה מובייל במבצע משפחתי משתלם במיוחד! חוסכים לכל המשפחה

לכתבה המלאה
יוסי אבוקסיס מאמן הפועל תל אביב. קובי אליהו
"גם אנחנו נלחמים על החיים שלנו, אבל למעלה". אבוקסיס/קובי אליהו

על הלחץ במועדון בעקבות התוצאות התיקו הביתיות מול הפועל עכו והפועל רמת גן אמר המאמן: "אמרתי שבמשחקי בית שנחשבים כביכול נוחים לא ניצחנו מכל מיני סיבות, אני לא יודע אם זה לחץ, יש קצת משחקים שאנשים חושבים שיהיו קלים והם לא קלים, אבל אין לחץ פה ושאף אחד לא ינסה להכניס לנו לחץ לראש. כמו שלא חגגנו יותר מדי אחרי ארבעה ניצחונות, לא נלך עם הראש באדמה אחרי שתי תוצאות תיקו, עד עכשיו העונה שלנו בסדר גמור".

על השינויים בסגל של הקבוצה אמר אבוקסיס: "כמובן שכל שחקן שאנחנו מתכוונים לשחרר הוא שחקן שאנחנו פחות מרוצים ממנו, זה קורה בכל מקום, שכשמאמן מגיע יש לו רצון להביא שחקנים אחרים. אני לא רוצה לדבר על בניית הקבוצה, זה לא מכובד וזה לא התפקיד שלי. אני רוצה להתרכז ביום שבת, ושכשיגיע זמן ההעברות להתעסק בשחקנים שיגיעו".

על מעמדו של אלרואי כהן אמר: "הייתה לי שיחה עם אלרואי, ואמרתי לו שכל עוד אין שום דבר חדש הוא שחקן שלנו והוא הולך לשחק. לגבי זה שיש פנייה ממכבי תל אביב לגביו, כל הדברים נשקלים גם כספית וגם מקצועית, וכשיהיה משהו נודיע לכם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully