וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: פביאן סטולר כשיר להפועל תל אביב

19.12.2012 / 16:25

השוויצרי השלים אימון מלא והבהיר לצוות המקצועי שהוא יוכל לשחק בשבת. אופטימיות גם לגבי שיתופו של דושאן ברקוביץ'

פביאן סטולר יהיה כשיר למשחקה של הפועל חיפה נגד הפועל תל אביב בשבת. השוויצרי השלים היום אימון מלא עם הקבוצה ולאחר מכן הבהיר לצוות המקצועי והרפואי כי הוא חש בטוב ויכול לערוך משחק מלא. סטולר, שנפצע במשחק גביע הטוטו מול מכבי תל אביב, נעדר מהאימונים בשבוע האחרון ורק אתמול ערך אימון ריצה ראשון. היום הוא כבר ערך אימון ואף שיחק במשחקונים הפנימיים.

פביאן סטולר הפועל חיפה מול ציון צמח מ.ס. אשדוד. אדריאן הרבשטיין
עשוי לפתוח בשבת בקרית אליעזר. פביאן סטולר/אדריאן הרבשטיין

גם דושאן ברקוביץ' שסובל ממתיחה ערך אימון אך לבקשתו של המאמן ניר קלינגר לא התאמץ יתר על המידה ובחיפה קיימת אופטימיות זהירה לגבי כשירותו לקראת המשחק מול הפועל תל אביב. "פביאן ודושאן חשובים מאוד לקבוצה", אמר היום אחד השחקנים. "העובדה ששניהם התאמנו העלתה את מפלס האופטימיות ואנחנו מקווים שיהיו כשירים למשחק".

אם השניים יהיו כשירים, ברקוביץ' צפוי לפתוח בהגנה לצדו של אושרי רואש, כשסטולר עשוי לפתוח בקישור האחורי או לפתוח את המשחק על הספסל. בחיפה היו מרוצים מאוד מהאימון היום ואמרו כי השחקנים נראו מחויבים מאוד לקראת המשחקים הקרובים, שצפויים ככל הנראה להכריע את גורל העונה של הקבוצה מהמקום האחרון בליגת העל.

בסיום האימון חגגו יום הולדת 25 לרן אבוקרט, והביאו לכבוד המאורע פיצות.

מאמן הפועל  חיפה, ניר קלינגר, עם שחקן הקבוצה, דושאן ברקוביץ'. ברני ארדוב
"פביאן ודושאן חשובים מאוד לקבוצה. העובדה ששניהם התאמנו העלתה את מפלס האופטימיות ואנחנו מקווים שיהיו כשירים למשחק". ברקוביץ' וקלינגר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully