וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנאדו: "כרגע אין שחרורים, רוצה מאבק על ההרכב"

מאמן מכבי חיפה ערך אסיפה וניסה להוריד את השחקנים לקרקע: "שאף אחד לא ידבר על אליפות". שצ'פוביץ' יגיע?

one

מאז הגעתו של אריק בנאדו, אימוני מכבי חיפה מתנהלים באווירה שונה. לאחר הניצחון אמש (שני) על מכבי תל אביב, שבו שחקני הקבוצה להתאמן כשעוד לפני האימון נערכה שיחה על המשחק אתמול. השוער בויאן שראנוב זוכה לתמיכה גדולה מחבריו בקבוצה לאור היכולת שהוא מגלה בין הקורות. גם אדין צוצאליץ' מרשים מאוד לאחרונה ונראה כי החיבור שלו עם דקל קינן הולך ומתחזק.

אריק בנאדו כינס את השחקנים ואמר להם: "היה ניצחון טוב מאוד אתמול, הייתה הרבה הקרבה. אני לא רוצה שתדברו יותר מדי בתקשורת בנוגע לאליפות ובנוגע למיקום שלנו. תהיו סבלניים, כל דבר יגיע בזמנו. בתקשורת מדברים עכשיו על העברות, אני אומר לכם שנכון לרגע זה, אף שחקן לא עוזב, ואף שחקן בינתיים לא בא. אני לא רוצה שאלה שיושבים בספסל יהיו עם מוראל נמוך, אלא שיאבקו על חולצת ההרכב. בכל ברגע נתון כל אחד צריך להוכיח לי שמגיע לו לשחק".

אדין צוצאליץ' שחקן מכבי חיפה (שמאל) מול מונס דאבור שחקן מכבי תל אביב. אדריאן הרבשטיין
בחיפה מרוצים מהיכולת שלו. צוצאליץ'/אדריאן הרבשטיין

כפי שפורסם מוקדם יותר, החלוץ היהודי דניאל הייבר (20), שמשחק באוניברסיטת קורנל שבמדינת ניו יורק, יגיע להתרשמות במועדון כשינחת בישראל כבר ביום חמישי. הסקאוט אלון חרזי הוא זה שהמליץ על השחקן. "במקרים של שחקנים יהודים מחו"ל, אין מה להפסיד. אור ברוך הגיע לכאן ולא נקלט בגלל שלא היו צריכים שחקן בעמדה שלו, אולי הוא יפתיע", אמרו במועדון."

הדבר אינו פוסל את הכוונה של בנאדו להתחזק בחלוץ זר. כפי שפורסם בסוף השבוע, במועדון מתכוונים לפנות בקרוב מאוד לחלוץ הסרבי של פרטיזן בלגרד, סטפן שצ'פוביץ'. במועדון כבר אספו פרטים על השחקן, וייתכן שבקרוב ייפתח משא ומתן במטרה להחתימו. שצ'פוביץ' שומר על קשר רציף עם חברו, השוער בויאן שראנוב, ולא מסתיר את רצונו לחזור לישראל. את העונה הנוכחית פתח החלוץ עם שמונה שערים במדי הקבוצה אותה אימן בעונה שעברה אברם גרנט, והוא נחשב למלך השערים שלה. שלומי ארבייטמן מקבל לאחרונה דקות במדי גנט, ולכן עדיין לא ברור אם יעזוב אותה. חיפה תפנה אליו אם אופציית שצ'פוביץ' תרד מהפרק והשחקן יביע נכונות לחזור לישראל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
סטפן שצ'פוביץ' שחקן פרטיזן בלגרד. AP
על הכוונת של הירוקים. שצ'פוביץ'/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully