וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסן ונגר: "היה חשוב להישאר חזקים ולשחק כדורגל"

מערכת וואלה! ספורט

18.12.2012 / 8:22

מנג'ר ארסנל מרוצה אחרי ה-2:5 על רדינג: "ניצחון משכנע". וולקוט: "מאושר מהמשחק שלי". ווילשר: "צריכים להמשיך הלאה"

ספורט 2

ארסנל רשמה הערב (שני) ניצחון ליגה שני ברציפות והצליחה להתאושש מההפסד המביך לברדפורד מהליגה הרביעית בגביע הליגה. התותחנים ניצחו 2:5 את רדינג האחרונה בחוץ, כשסנטי קאסורלה כובש את השלושער הראשון בקריירה שלו ומוסיף לכך גם בישול אחד. בעקבות הניצחון, עלתה הקבוצה של ארסן ונגר אל המקום החמישי בליגה.

ארסן ונגר מנג'ר ארסנל. רויטרס
"הרגשתי שז'ירו היה זקוק לנשימה". ונגר/רויטרס

מנג'ר ארסנל ארסן ונגר אמר אחרי המשחק: "היה חשוב להישאר חזקים ולשחק כדורגל. ההצלחה מגיעה דרך זה שאתה משחק כדורגל. זה היה ניצחון משכנע מאוד הערב". הצרפתי התייחס לוולקוט, שהוצב כחלוץ על חשבונו של אוליבייה ז'ירו שנותר על הספסל: "הרגשתי שז'ירו היה זקוק למעט נשימה מפני שזו עונה ראשונה אינטנסיבית מאוד מבחינתו. הצבתי את וולקוט בעמדה הזו באימון והוא שכנע אותי לפני המשחק שהוא יכול לעשות את זה".

מי שנשמע מרוצה אחרי הניצחון ג'ק ווילשר, שאמר: "כל סוג של ניצחון הלילה היה מתקבל בברכה. המנג'ר הציב שלושה שחקנים בחלק הקדמי וזה עבד. עכשיו אנחנו צריכים להמשיך לדחוף הלאה". על ההופעה של סנטי קאסורלה, שכבש שלושער, אמר ווילשר: "המשחק שלו מסביב לכל המגרש הוא מצוין. קשה להגיע מהליגה הספרדית לפרמיירליג, אבל הוא גורם לזה להיראות קל".

חלוץ התותחנים תיאו וולקוט: "הראיתי שאני יכול לשחק כחלוץ מטרה. הייתי די מאושר עם ההופעה שהפקתי והצורה בה רצתי לשטחים פתוחים ויצרתי שטחים". על סוגיית הארכת חוזהו, הוסיף האנגלי: "זה אחד הדברים הללו שלוקחים זמן. אמרתי כבר בעבר שאני רוצה לקבל עוד הזדמנויות לשחק כחלוץ".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully