וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ארסנל ניצחה 2:5 את רדינג

מערכת וואלה! ספורט

17.12.2012 / 23:50

שלושער ובישול של קאסורלה הוביל את התותחנים לניצחון שני ברציפות ואל המקום החמישי. ונגר שכח את המבוכה בברדפורד

ספורט 2

ארסנל הצליחה להתאושש הערב (שני) מההדחה המביכה מגביע הליגה על ידי ברדפורד מהליגה הרביעית בדו קרב פנדלים. התותחנים טיילו ל-2:5 מול רדינג בחוץ, במשחק שנעל את המחזור ה-17 בפרמיירליג. לקבוצה של ארסן ונגר זהו ניצחון שני ברציפות, אחרי שבמחזור האחרון ניצחה 0:2 את ווסט ברומיץ'.

סנטי קאסורלה שחקן ארסנל. רויטרס
שלושער ראשון בקריירה. קאסורלה/רויטרס

לוקאס פודולסקי, תיאו וולקוט ושלושער של סנטי קאסורלה סידרו לתותחנים את הניצחון שהעלה אותם עד המקום החמישי בליגה עם 27 נקודות, שתיים פחות מטוטנהאם הרביעית וצ'לסי השלישית, לה יש משחק חסר. אגב, קאסורלה הפך לספרדי השלישי שכובש שלושער אי פעם בפרמיירליג אחרי פרננדו טורס וג'ורדי גומס. מנגד, רדינג במצב רע מאוד ובמקום האחרון עם תשע נקודות בלבד.

התותחנים עלו ליתרון בדקה ה-14. קיירן גיבס השתלט מצוין על כדור באגף שמאל, הקפיץ למרכז, לוקאס פודולסקי הגיע מאחור, ובעט מצוין עם הפאלש לפינה הרחוקה כדי לקבוע 0:1. בדקה ה-21 הגיעה ארסנל להזדמנות נהדרת. כל ההגנה של רדינג קפאה, אלכס אוקסלייד צ'מברליין הכניס מסירת עומק לתיאו וולקוט, שנשאר חופשי לחלוטין מול אדם פדריקי, אבל בעט מ-16 מטר היישר לגופו של השוער ומשם החוצה. החמצה גדולה.

בדקה ה-32 הכפילה ארסנל את היתרון מול האין הגנה של רדינג כשהגבהה של פודולסקי מצאה את סנטי קאסורלה ודווקא הוא הצליח לנגוח פנימה את ה-0:2. בדקה ה-35 כבשה ארסנל את השלישי כשהגבהה של תיאו וולקוט מאגף ימין מצאה את גיבס, שהוריד עם הראש לקאסורלה, שהסתובב ובעט משמונה מטר פנימה את ה-0:3. החגיגה של ארסנל נמשכה בדקה ה-60 כשמסירה של אוקסלייד צ'מברליין לג'ק ווילשר, שהכניס עומק לפודולסקי, שיישר למרכז, שם המתין קאסורלה שדחק מקרוב פנימה את ה-0:4 והשלים שלושער ראשון בקריירה.

רדינג הצליחה לצמק מעט את טעם ההשפלה בדקה ה-66 כשמסירת רוחב רעה של גיבס הגיעה דווקא לג'יי טאב, שהכניס לאדם לה פונדרה שעבר את וויצ'ק שצ'סני וקבע 1:4. בפעם שעברה שהשתיים הללו נפגשו, בגביע הליגה, רדינג הובילה 0:4, זה נגמר 4:4 ו-5:7 לארסנל אחרי 120 דקות. בדקה ה-71 הצליחה המארחת לצמק כבר ל-2:4. הפעם, לה פונדרה בישל לקבה, כשגיבס שובר את מלכודת הנבדל, והוא בעט פנימה את ה-2:4. בדקה ה-80 הכריע וולקוט את המשחק כשמהלך מצוין של סנטי קאסורלה נגמר במסירת עומק לחלוץ האנגלי, שהיתל בשומר שלו ובעט מצוין פנימה את ה-2:5. בדקה ה-83 ירד סנטי קאסורלה אל הספסל וזכה לתשואות.

ספרד:

דפורטיבו לה קורוניה - ריאל ויאדוליד 0:0

סלטה ויגו - בטיס 1:0
לבטיס: חורחה מולינה (81)

sheen-shitof

פנינת הבלקן

כל מה שצריך לדעת על נופש בקרואטיה - במחיר הכי משתלם

בשיתוף חברת התעופה הלאומית הקרואטית
ארסן ונגר מנג'ר ארסנל. רויטרס
כמה חודשים זה לא קרה. ונגר מחייך/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully