וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק בנאדו: "עמאשה ווינר. זה צעד אחד בדרך הנכונה"

17.12.2012 / 22:55

מאמן מכבי חיפה היה מאושר לאחר הניצחון החשוב על מכבי ת"א: "התוצאות יוצאות מן הכלל". קטן: "היום ראו כדורגל טוב"

צילום: אדריאן הרבשטיין

מכבי חיפה המשיכה הערב (שני) במומנטום החיובי בו היא נמצאת לאחרונה. הירוקים רשמו ניצחון ליגה רביעי ברציפות עם 0:1 ביתי על מכבי תל אביב, במשחק המרכזי שנעל את המחזור ה-14 בליגת העל. שער של ויאם עמאשה בדקה ה-80 סידר לאריק בנאדו ניצחון נוסף והירוקים מתחילים לחשוב כבר צמרת אחרי פתיחת עונה איומה, כשהפער מהפסגה עומד כעת על תשע נקודות בלבד והיריבות לא ממש מרשימות.

ויאם עמאשה שחקן מכבי חיפה (אמצע) חוגג עם אביחי ידין. אדריאן הרבשטיין
בנאדו מצפה ממנו ל-15 שערים בעונה. ויאם עמאשה/אדריאן הרבשטיין

מאמן מכבי חיפה, אריק בנאדו אמר בסיום: "זה ניצחון חשוב מאוד, עבדנו כל השבוע כדי לנצח את המשחק הזה. ראיתם היום קבוצה חכמה, קבוצה מאורגנת. מכבי לא הגיעה כמעט למצבים היום, אבל זה רק צעד אחד בדרך הנכונה".

כשנשאל מה השתנה בקבוצתו במחזורים האחרונים, אמר המאמן: "משחק ההגנה שלנו השתפר, שחקנים ממושמעים טקטית והם מבינים מה שאני רוצה מהם. גם במשחק הראשון שלי אמרתי שאני מאמין בסגל ובבחורים שלי. יש לנו שחקנים שמוכיחים את זה ומשיגים תוצאות יוצאות מן הכלל. אני מאמין שאנחנו מסוגלים להרבה יותר ממה שראינו גם היום".

על ויאם עמאשה, שכבש הערב את שער הניצחון, אמר בנאדו: "עמאשה הוא חלוץ שהוא ווינר, אבל הוא לא שיחק באופן רציף. כשהוא בכושר, הוא שווה 15 שערים בעונה". על האפשרות שיהיו שינויים בקרוב, אמר המאמן: "אמרתי שיכול להיות שיהיו שינויים קוסמטיים אבל לא מהותיים. אני עדיין לומד את השחקנים והם לומדים אותי, ועד ינואר אני מאמין שנקבל החלטות. בינתיים אני מנסה רק להצליח כמה שיותר ואני נהנה".

הקפטן יניב קטן הוסיף: "כל אחד מהמשחקים האחרונים היה פרשת דרכים עבורנו, במיוחד כשמכבי תל אביב מגיעה. התכוננו למשחק הזה כמו שצריך כי אנחנו יודעים שנוכל לחזור להיות מכבי חיפה האמיתית רק עם עבודה קשה, משמעת טקטית ונחישות. היום גם הגענו למצבים טובים וראו כדורגל טוב. יכולנו לנצח בתוצאה יותר גבוהה, אבל לא צריך להיות חזירים".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שחקן מכבי חיפה גוסטבו בוקולי רץ לחגוג עם מאמנו אריק בנאדו. ברני ארדוב
לא מתכנן שינויים גדולים בינואר. אריק בנאדו/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully