וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ב"ש-עירוני ק"ש: שיר צדק חתם לחמש עונות

בלם האלופה האריך את חוזהו לפני רבע גמר גביע הטוטו. אקסברד חוזר לסגל המארחת אחרי זמן רב (ג', 19:00, 5+לייב)

אחרי ההפסד המאכזב 3:2 לבני סכנין במחזור האחרון, תנסה מחר (שלישי) לחזור הפועל באר שבע למסלול הניצחונות. האדומים מהדרום יארחו את עירוני קרית שמונה בגומלין רבע גמר גביע הטוטו, לאחר שניצחו 2:3 במשחק הראשון בין השתיים.

עידו אקסברד שחקן הפועל באר שבע חוגג שער שנפסל. קובי אליהו
חוזר לעניינים אחרי תקופה ארוכה. אקסברד/קובי אליהו

מהאימון המסכם עולה כי וויליאם סוארס וניקולס פלצ'וק לא יהיו בסגל. הראשון סובל ממתיחה במשפעה והשני מתח את שריר התאומים באימון. פלצ'וק ייבדק מחר ורק לאחר מכן תתברר חומרת הפציעה. אלישע לוי אמר לשחקנים: "זה משחק חשוב מאוד למועדון. תבואו מרוכזים במטרה לעלות לשלב הבא".

בניגוד למשחק הראשון, לוי מתכוון לפתוח עם הרכב חזק יחסית. גליל בן שנן ימשיך לפתוח בין הקורות, כשעודד גביש ובויאן מרקוביץ' ישמשו כבלמים. אביתר אילוז יחליף את קלמי סבן כמגן ימני. פטריק אוסיאקו, שהחלים מפציעה, יחזור ל-11. גם רועי קהת, סיראז' נאסר ודיא סבע תורגלו בהרכב. מי שייכלל בסגל אחרי תקופה ארוכה הוא עידו אקסברד, שהתאושש מפציעה.

שחקן עירוני קרית שמונה, סלאח חסארמה. אדריאן הרבשטיין
חוזר להרכב. חסארמה/אדריאן הרבשטיין

עומס המשחקים ממשיך בעירוני קרית שמונה. אצל האלופה עוד לא הספיקו להתאושש מה-2:2 מול בית?ר ירושלים אתמול (ראשון) וכבר יצטרכו להתייצב למשחק הגומלין מחר מול הפועל באר שבע בגומלין רבע גמר גביע הטוטו.

כאמור, במשחק הקודם הכחולים הפסידו לבאר שבע 3:2 ויצטרכו להתאמץ על מנת להצליח לתקן את המצב בגומלין ולהצליח להעפיל שלב ולהתקדם שנה נוספת אל עבר תואר מחזיקי גביע הטוטו בו זכו בשתי העונות הקודמות בליגת העל. כמו במשחק הקודם, מאמן הקבוצה ברק בכר צפוי להמשיך לתת מנוחה למספר שחקני הרכב ולשחק עם הרכב משני.

בתוך כך, הודיעה קרית שמונה כי בלמה שיר צדק חתם היום על חמש שנים נוספות בשורותיה. צדק, שעלה לקבוצה הבוגרת היישר מקבוצת הנוער והיה שותף באליפות של קרית שמונה, הביע את רצונו להישאר במועדון לטווח ארוך. עירוני קרית שמונה הודיעה לבלם כי היא רואה בו כמי שיצעד עוד שנים רבות במועדון הצפוני. כאמור, הבוקר חתמו הצדדים על המשך דרכו של צדק במועדון לחמש שנים נוספות.

צדק אמר לאתר הרשמי של הקבוצה: "קרית שמונה זה בית חם ובית חם לא עוזבים בייחוד כשמדובר בקשר שיש לי עם המועדון, העיר והאוהדים שליוו אותי עוד מקבוצת הנוער. זה תמיד כיף לדעת שמעריכים אותך ואני מקווה שאחרי העונה שעברה נכונו לי בקריית שמונה עוד שנים ארוכות ומוצלחות".

הרכבים משוערים

הפועל באר שבע: גליל בן שנן, אביתר אילוז, בויאן מרקוביץ', עודד גביש, אופיר דוידזאדה, פטריק אוסיאקו, לוטם זינו, רועי קהת, דיא סבע, סיראז' נסאר (תומר סוויסה), דובב גבאי.

עירוני קרית שמונה: דני עמוס, (איתמר ניצן) מיקי יאזו, בן והבה, סלאח חסארמה, ליאור לוי, בריאן חרסיסיץ', רביד גזל, עדי אלישע, סינטאיהו סלליך, אופיר מזרחי, אחמד עאבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully