וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פראנדלי: "באלוטלי עלול לשרוף את עצמו אם ימשיך כך"

מערכת וואלה! ספורט

17.12.2012 / 18:02

מאמן נבחרת איטליה מודאג ממצבו של החלוץ, שהסתסכך עם מאנצ'יני ונאבק במנצ'סטר סיטי לאחר שנקנס ב-340 אלף ליש"ט

ספורט 2

צפו במנצ'סטר סיטי מנצחת 1:3 את ניוקאסל ללא מריו באלוטלי

הסיטואציה הסבוכה של מריו באלוטלי במנצ'סטר סיטי לא משאירה אף אחד באיטליה אדיש. רוברטו מאנצ'יני העניש את השחקן בקנס חסר תקדים של 340 אלף ליש"ט - במונחים של באלוטלי מדובר בסך הכל בשכר של חודשיים - וכעת החלוץ הסורר מתכוון לפנות להליך משפטי מול המועדון, מה שמקרב את דרכו החוצה. כעת גם צ'זארה פראנדלי הביע את דעתו על שחקנו בנבחרת איטליה וגיבה את הקולגה המאמן באנגליה.

שחקן מנצ'סטר סיטי מריו באלוטלי לצד מאמנו, רוברטו מאנצ'יני. רויטרס
מסתמנת פרידה בקרוב. רוברטו מאנצ'יני עם מריו באלוטלי/רויטרס

"מאנצ'יני צודק לחלוטין", אמר פראנדלי ב'ראי'. "באלוטלי חייב להתחיל להקשיב למאמן. אני עם מאנצ'יני בסוגיה הזו. עכשיו הכל תלוי במריו. הוא חייב לגלות תשוקה, זה חייב לבוא ממנו. הוא צריך לשחק וליצור המשכיות על המגרש, לא משנה באיזו קבוצה או באיזו מדינה. הוא עלול לשרוף את עצמו אם ימשיך בצרוה הזאת".

פראנדלי התייחס גם לשותפו של באלוטלי להתקפת נבחרת איטליה ביורו 2012, אנטוניו קסאנו, וטען כי הדלת לא נסגרה בפניו: "הוא צריך להמשיך בצורה בה שיחק בתקופה האחרונה. הוא היה אחד השחקנים הכריזמטיים באיטליה בשנתיים האחרונות והיה ראוי לזימון ליורו ולכל המחמאות. עכשיו יש עידן חדש בנבחרת ושחקנים חדשים זומנו, אבל הוא תמיד יכול לחזור, כמו די נטאלה. שניהם טובים".

עוד בוואלה

מה אתם יודעים על המשפחות של הכדורגלנים? שחקו עכשיו.

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully