וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: מכבי פתח תקוה לא מצליחה לברוח

מערכת וואלה! ספורט

18.12.2012 / 21:30

הלוזונים אלופי הסיבוב, אך רק עם 1:1 מול ראשל"צ. צפו בשער הנהדר של קבהא. 0:1 להכח על נצרת עילית, רעננה-יבנה 2:4

one

צפו בתקציר התיקו של מכבי פתח תקוה עם ראשון לציון, כולל השער הנהדר של מרואן קבהא

הליגה הלאומית נעלה הערב (שלישי) את הסיבוב הראשון בצורה דרמטית. מכבי פתח תקוה הוכתרה כאלופת הסיבוב, אבל עשתה זאת רק עם 1:1 במושבה מול הפועל ראשון לציון ואיבדה הזדמנות להגדיל את יתרונה בפסגה שעומד כעת על שתי נקודות. הפועל נצרת עילית, שניצבה במקום השני ערב המחזור, הופתעה במגרשה על ידי הכח עמידר רמת גן, שנחלצה מהמקום האחרון עם ניצחון 0:1. הפועל רעננה טיפסה למקום השני אחרי שחזרה מפיגור 2:0 ל-2:4 גדול על מכבי יבנה, בעוד הפועל ירושלים הפסידה 1:0 למכבי הרצליה וראתה את הפועל פתח תקוה עולה על חשבונה למקום הרביעי עם 0:1 על בית"ר תל אביב רמלה. מכבי אחי נצרת הביסה 0:3 את בני לוד, ואילו מכבי אום אל פאחם והפועל כפר סבא נפרדו ב-1:1, בדיוק כמו סקציה נס ציונה והפועל אשקלון האחרונה.

קשר מכבי פתח תקוה מרואן קבהא חוגג שער עם דני פרדה. ברני ארדוב
האחד הבקיע שער אישי נפלא, השני בעט למשקוף. מרואן קבהא עם דני פרדה/ברני ארדוב

מכבי פתח תקוה - הפועל ראשון לציון 1:1

הלוזונים ידעו עוד לפני המשחק כי יסיימו כאלופי הסיבוב, אך החמיצו הזדמנות ליצור לעצמם פער של ארבע נקודות בפסגה ושוב כשלו בניסיון הבריחה. לעומתם, מחזיקת גביע הטוטו שוב לא ניצחה והיא רק במקום התשיעי עם 19 נקודות, אבל אייל לחמן יכול להיות מרוצה מרוח הלחימה שגילו שחקניו מול היריבה העדיפה, ששלטה לחלוטין במחצית השנייה. איתי אלקסלסי העלה את ראשון לציון ליתרון בפנדל בדקה החמישית, אבל מרואן קבהא השווה שבע דקות לאחר מכן במבצע סולו נאה. ניל אברבנל עצר פנדל של לידור כהן בדקה ה-26, ומכבי פתח תקוה סבלה גם מחוסר מזל בעקבות כדור שהדביק למשקוף דני פרדה ועוד החמצות של אוסקר גררו.

דקה 5: גול! פתיחה נפלאה מבחינת ראשון לציון. עומר אצילי הוכשל ברחבה על ידי נאור פסר, ואיתי אלקסלסי דייק מהנקודה הלבנה. 0:1 לראשון לציון.

דקה 12: גול! גיא לוזון יכול להיות מרוצה מחניכו בנבחרת הצעירה. מרואן קבהא השאיר מאחור את איתי אלקסלסי, היתל גם באלירן סיימון ובעט כדור די חלש שניל אברבנל רק נגע בו בדרך לרשת. מבצע יפה שמעניק למכבי פתח תקוה 1:1.

דקה 26: פנדל: לידור כהן הצעיר ניגש לנקודה הלבנה אחרי עבירה ברחבה על אוסקר גררו, אבל אברבנל זינק מצוין ועצר את הבעיטה. עדיין 1:1.

דקה 41: פרדה סובב כדור חזק מ-17 מטרים שננעץ במשקוף. מכבי פתח תקוה ראויה לשער נוסף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שחקני הפועל ראשון לציון חוגגים, מימין עומר אצילי, במרכז איתי אלקסלסי. מגד גוזני
כבש מהנקודה הלבנה. איתי אלקסלסי, שני משמאל, צילום: מגד גוזני)/מגד גוזני

בית"ר תל אביב רמלה - הפועל פתח תקוה 1:0

למרות הלחץ מצד האוהדים והסגל החסר (יניב לוזון פצוע, אייל שן ועמירן שקלים מורחקים) אלי מחפוד השיג בשכונת התקווה שלוש נקודות שמעניקות לו מעט אוויר לנשימה. הפועל פתח תקוה הגיעה לאחר ההפסד המתסכל לנצרת עילית וידעה שכמה מיריבותיה מעדו, ובדקה ה-36 אור פישביין שחזר להרכב העלה אותה ליתרון עם דחיקה מקרוב. בית"ר תל אביב רמלה, הנמצאת רק נקודה מעל הקו האדום ולא ניצחה בארבעת המחזורים הקודמים, ניסתה להשוות ואף השיגה פנדל. ליאור ז'אן נגע ביד ברחבה והורחק בצהוב שני, אבל שניר דורי הדף את הפנדל של מור גולן בדקה ה-60. השוער סיפק עוד מספר הצלות לאחר ההרחקה ונעזר גם בקורה כדי לשמור על התוצאה. הפועל פתח תקוה מסיימת את הסיבוב במקום הרביעי, עם אותו מספר נקודות כמו רעננה השנייה (27) ושתיים פחות מהיריבה העירונית הניצבת בראש הטבלה.

בני לוד - מכבי אחי נצרת 3:0

זוכרים את ה-0:6 המחשיד של לוד בעונה שעברה על אחי נצרת? הנקמה הגיעה בחצי מנה. אחרי שלוש תוצאות תיקו מאופסות, האורחים חזרו למסלול הניצחונות עם תצוגה משכנעת. אלן מסודי פתח את מסכת הכיבושים בדקה ה-19, אנס דאבור הכפיל בדקה ה-57 ועוביידה אבו רביע חתם את התוצאה ארבע דקות לסיום. תבוסה קשה לקבוצה של אבו סובחי, שכזכור גם השפילה את נצרת עם 1:5 בגביע הטוטו העונה.

אלי מחפוד מאמן הפועל פתח תקוה. מגד גוזני
צריך להודות לשוער שלו. אלי מחפוד/מגד גוזני

הפועל רעננה - מכבי יבנה 2:4

הקבוצה של תומר קשטן רשמה קאמבק מרשים במגרשה הביתי וחזרה לנצח אחרי שצברה רק שתי נקודות מתשע אפשריות. דווקא מכבי יבנה, שצברה גם היא רק שתי נקודות בשלושת המחזורים האחרונים והובסה 5:1 על ידי נצרת עילית במשחק החוץ הקודם שלה, עלתה ליתרון מבטיח של 0:2 הודות לשערים של החלוצים תימור אביטן (16) ואורן ניסים (20). אלא שרעננה לא נשברה, ובדקה ה-30 אופיר מלמד הצעיר החזיר אותה למשחק עם שער מצמק. שניר שוקר הכניע את יוסי שקל וקבע שוויון בדקה ה-54, לפני שיוסי אסייג השלים את המהפך הגדול עם צמד אישי בדקות 73 ו-90. רעננה שוב במקום השני.

מכבי הרצליה - הפועל ירושלים 0:1

האדומים מהבירה נעצרו על ידי הקבוצה של ניסן יחזקאל, שלא הפסידה במגרשה הביתי מאז מחזור הפתיחה. הפועל ירושלים הגיעה במטרה להמשיך את הריצה שלה לעבר הצמרת, אבל שחקניה החמיצו את המצבים שלהם מול אבי איבגי ונענשו לבסוף על ידי שי רביבו, שכבש בבעיטה חופשית בדקה ה-62. גם כניסתו של עידן טל הוותיק לא הועילה לחבורה של סלמן עמר, שאיבדה את המקום הרביעי.

מכבי אום אל פאחם - הפועל כפר סבא 1:1

הקבוצה של אלון מזרחי המשיכה בהתעוררות, הפעם אמנם רק עם נקודה. אחרי שני ניצחונות רצופים, הירוקים קיוו להפתיע גם את אום אל פאחם ואף הוליכו משער של עומר פדידה המצוין בדקה ה-38, אבל תאמר טאטור איזן עבור המארחים בתוספת הזמן של המחצית הראשונה. אום אל פאחם עם משחק רביעי ללא ניצחון במפגשים מול כפר סבא.

עומר פדידה שחקן הפועל כפר סבא. מגד גוזני
שוב מצא את הרשת. עומר פדידה/מגד גוזני

הפועל נצרת עילית - הכח עמידר רמת גן 1:0

הפתעה גדולה באצטדיון גרין. השנייה בטבלה ערב המחזור, ומי שהייתה קבוצת הבית הטובה בליגה, נוצחה לראשונה במגרשה ודווקא על ידי הכח עמידר רמת גן, שרק השבוע נפרדה ממאמנה מאיר סומך. עוזר המאמן עוזי שמש ניהל את המשחק וקיבל עזרה גדולה משחקניו, שהצליחו לעצור את ההתקפה המסוכנת של נצרת עילית וגם לעקוץ עם שער של עדן בטיט בדקה ה-46. הכח עם ניצחון ראשון זה חודשיים, נחלצת מהמקום האחרון.

סקציה נס ציונה - הפועל אשקלון 1:1

הקבוצה של שרון אביטן רשמה משחק רביעי ללא הפסד, אבל יכולה לחוש מאוכזבת לאחר שאיבדה את היתרון לקראת הסיום וחזרה למקום האחרון בעקבות ניצחונה המפתיע של הכח עמידר רמת גן בנצרת עילית. עידן מקדש, שחקן ההגנה המושאל מאשדוד, הפתיע את הגנת נס ציונה עם שער בדקה ה-54 שקירב את אשקלון לשלוש נקודות, אך גיא לוי השווה בדקה ה-85 ומנע מהסקציה הפסד, אם כי היא סופרת כבר שישה משחקי בית ללא ניצחון.

אריק ינקו שוער הכח עמידר רמת גן. נמרוד סונדרס
הכח חתומה על הפתעת המחזור. אריק ינקו/נמרוד סונדרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully