וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במה קשור דודו דהאן לעסקי מכונות השתייה?

17.12.2012 / 15:08

פסק דין מנובמבר חייב את הסוכן לשלם 410 אלף שקל בגין עסקה על שימוש במכונות. דהאן: "מטופל על ידי עורכי דיני"

פסק דין שניתן ב-29 בנובמבר 2012 בבית משפט השלום תל אביב קבע שסוכן השחקנים דודו דהאן יחויב לשלם יותר למעלה מ-410 אלף שקל לחברת "שיר מערכות אוטמטיות", בגין עסקה בין שני הצדדים על שימוש במכונות אוטומטיות למכירת מזון ומשקאות.

על פי פסק הדין, באוגוסט 2005 רכשה חברת "שיר מערכות אוטומטיות" זיכיונות בסך 110 אלף דולר, להצבת מכונות באתרים שונים. בין הצדדים נחתם הסכם, שעל פיו התחייבו דהאן והחברה שבבעלותו, "אלימטי", כי הזיכיונות יישארו בתוקף לפחות ל-36 חודשים. על פי פסק הדין, כבר לאחר מספר חודשים מרגע חתימת ההסכם הופסקו חלק מהזיכיונות ופעילותן של המכונות הרלוונטיות, והחברה התובעת נאלצה לפנותן מהאתרים השונים.

לפי פסק הדין, מסר דהאן לחברה התובעת 10 המחאות אישיות על סך 15 אלף שקל, כהתחייבות ולפיצוי במקרה של הפרת הסכם. בחברה התובעת, באמצעות בעליה ומנהלה שמעון קבלה, ניסו לפרוע את ההמחאות, אך אלו סורבו לאור הוראה שהעביר דהאן לבנק. מהחברה של קבלה פנו לדהאן מספר פעמים, לטענתם, אך אלו סירבו להשיב.

בשנת 2008 הוגשה תביעה, באמצעות עו"ד טל אבנרי ועו"ד עומר אבניר, ובה דרש הצד התובע סכום של 285,270 שקל נוכח להפרת ההסכם. על פי פסק הדין מסוף נובמבר, בראשות השופט רחמים כהן, על דהאן וחברתו לשלם את מלוא הסכום הנדרש, בתוספת הצמדה וריבית ממארס 2008. בסך הכל, עם הוצאות משפט ושכר טרחת עורכי דין, על חברתו של דהאן לשלם 410 אלף שקל לתובע.

תגובת דודו דהאן: "אינני בקיא בפרטים. הנושא מטופל באחריות עורכי הדין שלי. אני בהחלט מכבד את פסק הדין, שנבע בעיקר בשל היעדרות שלי מלא מעט דיונים עקב נסיעותיי הרבות לחו"ל".

  • עוד באותו נושא:
  • דודו דהאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully