וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב סיכמה עם המגן השוויצרי ונסאן רופלי

האדומים מנהלים מו"מ מתקדם עם שחקנה של סרבט ז'נבה, אבל מכינים גם אופציות חלופיות. אם יחתום, ג'ון פיינטסיל יעזוב

one

בהפועל תל אביב מקווים לחזור למסלול הניצחונות אחרי שתי תוצאות תיקו רצופות בבית, נגד הפועל עכו ומול הפועל רמת גן בשבת האחרונה, ובתוך כך ממשיכים במאמצים לחזק את הקבוצה.

אחרי החתימה של סאבו פאביצ'ביץ', שכבר החל להתאמן עם הקבוצה אבל יוכל לשחק בה רק החל מינואר, יוסי אבוקסיס סימן את עמדת המגן הימני כזו שהוא רוצה לחזק והקבוצה כבר מנהלת מגעים מתקדמים עם המגן הימני בן ה-24 של סרבט ז'נבה, ונסאן רופלי, שיכול לשחק גם כמגן שמאלי. בין המועדון לבין סוכנו אף קיים סיכום כספי, אך האדומים עדיין צריכים לסכם עם סרבט.

רופלי מחזיק בחוזה רק עד הקיץ הקרוב ובהפועל מקווים שמהסיבה הזו השוויצרים לא ידרוש סכומים גבוהים אותם אין למועדון. בכל מקרה, הצוות המקצועי מכין חלופות למקרה שהמגעים לא יבשילו לכדי חתימה. אם יגיע מגן זר חדש, ג'ון פיינטסיל צפוי לעזוב. בהפועל תל אביב קיימת אכזבה עצומה מהיכולת שמגלה הגנאי מאז פתיחת העונה.

רופלי הגיע לסרבט בגיל 20 ובנובמבר 2011 קיבל זימון בכורה לנבחרת הבוגרת של שוויץ ושיחק 21 דקות במשחק ידידות בו ניצחה הנבחרת של אוטמאר היצפלד את לוקסמבורג 0:1. העונה שותף ב-13 משחקים, כאשר בתשעת האחרונים הוא תופקד כמגן שמאלי. רופלי הוא מגן שמרבה לתמוך בהתקפה ואוהב לאיים על השער. בארבע וחצי העונות שלו בקבוצה הוא כבש תשעה שערים, שבעה מהם בליגת המשנה וביניהם אחד מכ-60 מטר נגד שפהאוזן.

צפו בשער הנדיר של ונסאן רופלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully