וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: שמעון הדרי יפוטר אם לא ינצח את רמה"ש

17.12.2012 / 9:00

כסאו של המאמן מתנדנד בעקבות ההפסד לבני יהודה. אם יעזוב, פאסוס כנראה יישאר. שחקנים: "השופט גמר את המשחק"

one

הימים הקשים של הפועל עכו נמשכו אתמול (ראשון) בבלומפילד עם שער ניצחון של סארי פלאח, שסידר לבני יהודה 1:2 על הקבוצה של שמעון הדרי. המאמן העכואי סופר כבר משחק שמיני ברציפות ללא ניצחון ומעמדו בקבוצה ממשיך להיות בעייתי. כעת נראה שאם הדרי לא ינצח במשחק הקרוב בשבת את רמת השרון, הוא יסיים את דרכו בקבוצה.

שמעון הדרי, מאמן בני יהודה. קובי אליהו
"נצא מהמשבר הזה יחד". הדרי/קובי אליהו

הדרי נכנס לחדר ההלבשה בסיום המשחק, וביקש מהשחקנים "תרימו את הראש. אל תיכנסו למרה שחורה. אנחנו נצא מהמשבר הזה יחד". מעבר לכך, שחקנים ביקרו את השיפוט, ואמרו: "השופט גמר לנו את המשחק עם ההחלטות האלה. איינוגבה היה צריך להיות מורחק והיו עוד כמה החלטות ביתיות שגמרו לנו את המשחק. זו בושה של שיפוט. קל לשרוק נגד הפועל עכו".

מעבר לכך, הקבוצה אמורה לספוג קנס על אי התייצבותו של המאמן שמעון הדרי לאחר סיום המשחק. המשקיף ציין בדו"ח שלו כי המאמן לא התייצב, והנושא עלול לגרור קנס כספי לקבוצה. מי שהתייצב במקומו בעמדת הראיונות היה עוזר המאמן איציק טוויזר.

עוד בוואלה!

חווית גלישה וטלוויזיה איכותית בזול? עכשיו זה אפשרי!

לכתבה המלאה
אוהד קדוסי, שחקן הפועל עכו חוגג שער עם דדי בן דיין. קובי אליהו
התחיל טוב, נגמר רע. עכו/קובי אליהו

מי שאמור להיחתך בינואר הוא לאונרדו פאסוס, שאתמול אפילו לא נכלל בסגל. החלוץ, שדווקא פתח בהרכב בשני המשחקים האחרונים, איבד את מקומו בהרכב, ורק אם הדרי לא ימשיך בקבוצה, תישקל האפשרות להשאירו אחרי ינואר. פאסוס קיבל בהפתעה גדולה את ההדחה שלו מהסגל, ומי שביקש ממנו את החולצה עם המספר 10 היה גיא דיין.

אוהד קדוסי, שכבש את שער היתרון לעכו, אמר בסיום המשחק: "מצד אחד אני שמח שהבקעתי, אבל אני עצוב שלא השכלנו לנצח. אני חושב שהיינו צריכים להוציא לפחות נקודה עם איך שהמשחק התגלגל. חבל שהפסדנו בסופו של דבר בדקה כזו קריטית. צריך לבוא בשבוע הבא נגד רמת השרון בבית ולנצח, אין לנו אופציה אחרת. זו פעם שלישית או רביעית שאנחנו סופגים בדקות האחרונות וזה לא סימן טוב. אנחנו צריכים להיות יותר מרוכזים, אין לנו ברירה אחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully