וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגרוף: נוקאאוטים לאמיר קאן ולנוניטו דונייר

הבריטי התאושש משני הפסדים עם ניצחון בסיבוב העשירי על קרלוס מולינה. האלוף הפיליפיני הרס את חורחה ארסה בשלישי

אחרי שני ההפסדים האחרונים - ללמונט פטרסון בהחלטה ולדני גרסיה בנוקאאוט - אמיר קאן פיטר את מאמנו הוותיק פרדי רואץ', שכר את וירג'יל האנטר והבטיח "אמיר קאן חדש". לפנות בוקר בלוס אנג'לס, מול קרלוס מולינה, זה לא באמת היה כוחות. קאן הבריטי (3-27, 19 בנוקאאוט) פשוט הרס את מולינה החלש והאיטי, שהחל לדמם בשלב מוקדם של הערב. השופט ג'ק ריס עצר את הקרב לאחר הסיבוב ה-10 ולאחר התייעצות עם הפינה של מולינה.

אמיר קאן מתאגרף בריטי מול קרלוס מולינה מתארגף אמריקאי. AP
לא כוחות. אמיר קאן מפרק את קרלוס מולינה/AP

"וירג'יל מאמן נהדר", הודה קאן בסיום, "ואני משתפר באגרוף ובלהיות לוחם שלם. הוא מלמד אותי אגרוף, מהירות, סבלנות ולדעת מתי לתקוף. לפעמים אני יותר מדי אמיץ, אבל עכשיו אני יודע שעדיף להישאר לפי התוכנית". האנטר עומד גם מאחורי אנדרה וורד, השני בעולם בדירוג הפאונד פור פאונד, כך שלקאן בהחלט יש למה לשאוף. אתמול זה היה קל, עם 312 אגרופים שהתחברו מול 87 בלבד של מולינה.

"רציתי ללחוץ על ההדק", סיכם המפסיד, "אבל משום מה לא הצלחתי לגרום לידיים שלי לזוז. הוא היה מהיר עם הג'ב ואני הייתי הססן. לא עשיתי את העבודה שלי".

אמיר קאן מתאגרף בריטי. AP
"האנטר מלמד אותי אגרוף, מהירות, סבלנות ולדעת מתי לתקוף. לפעמים אני יותר מדי אמיץ, אבל עכשיו אני יודע שעדיף להישאר לפי התוכנית". אמיר קאן החדש/AP

"כשאני יכול לזרוק את ההוק השמאלי שלי, כולם נופלים"

נוניטו דונייר המשיך לשלוט במשקל הסופר תרנגול עם נוקאאוט בסיבוב השלישי מול חורחה ארסה המקסיקני, בטויוטה סנטר ביוסטון. הפיליפיני שיגע את ארסה הוותיק (33) עם קומבינציית ימין-שמאל בסיבוב השני, ובסיבוב השלישי זה כבר היה יותר מדי. "כשאתה נפתח מולי, וכשאני יכול לזרוק את ההוק השמאלי שלי", הסביר דונייר בסיום, "כולם נופלים". ואכן, הוק שמאלי הפיל גם את ארסה. מהנפילה הבאה המקסיקני כבר לא קם, ודונייר (1-31, 20 בנוקאאוט) רץ לחבלים כדי לחגוג את המשך הכהונה ועל הדרך גם 11 שנים בלי הפסד.

ויותר מכך, אחרי הטייפון שהיה במדינתו וההפסד המדהים של מני פאקיאו לחואן מנואל מארקס בשבוע שעבר, סוף סוף הפיליפינים זכו לקצת נחת. עם הניצחון הרביעי השנה, דונייר בדרך לקטיפת תואר "מתאגרף השנה". "אשאיר את זה לעיתונאים", אמר האלוף. "זה יהיה כבוד גדול, ומתנה אדירה לכריסמס עבורי".

"הבטחתי לילדים שלי שאפרוש אם אפסיד", סיפר ארסה (2-7-61) בסיום. "למזלי, שמרתי על הכסף שהרווחתי במהלך השנים".

אירוע מרגש נרשם באירוע דווקא בצוות השידור של HBO, כאשר לארי מרצ'נט האגדי בן ה-81, פרש לאחר 35 שנה ברשת. "לכל דבר טוב יש סוף", סיכם מרצ'נט ל-AP. "תמיד יהיו עוד קרבות. היה טוב לצאת עם קרב ענק כמו שהיה בשבוע שעבר (מארקס-פאקיאו)".

נוניטו דונייר מתאגרף פיליפיני מול חורחה אסרה מתאגרף מקסיקני. AP
מתאגרף השנה? נוניטו דונייר לא נותן לאף אחד להתקרב אליו. בטח שלא לחורחה ארסה/AP

בברלין, ארתור אברהם (3-35, 28 בנוקאאוט) הגרמני ממוצא ארמני הגן על חגורת ה-WBO במשקל בינוני עם נוקאאוט טכני בסיבוב השמיני מול מדי בודלה הצרפתי.

ארתור אברהם מתאגרף גרמני מדלי באודלה מתאגרף צרפתי. AP
ניצחון ביתי בברלין. ארתור אברהם/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully