וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי דג'אני: "מתחילים להתיישר, יש רוח חדשה"

קשר מכבי נתניה אופטימי למרות התיקו המאכזב עם הפועל חיפה. ההנהלה תדון בעניין עלי חטיב, שמקווה להישאר בסגל

one

הנהלת מכבי נתניה והצוות המקצועי של הקבוצה צפויים להחליט היום (ראשון) לגבי עתידו של עלי חטיב, בעוד הקשר מחכה להודעה על ההחלטה. אגב, חטיב סיים לרצות אמש עונש השעייה מחמישה משחקים זכר ליריקה על עידן ויצמן כך שהוא יכול לשחק החל מהשבוע הקרוב. מאז אותה תקרית, השחקן מושעה מאימוני נתניה. חטיב נכח במשחקה של הקבוצה ולחבריו אמר שהוא מקווה לחזור לאימונים ולהישאר בנתניה למרות הכל.

קשר מכבי נתניה עלי חטיב בבית הדין. ברני ארדוב
סיים לרצות את עונשו. חטיב/ברני ארדוב

התקווה של חטיב כלל לא בטוח שעולה בקנה אחד עם דעתם של אנשי המועדון. כידוע, לאחר ההשעייה מנתניה פנה חטיב לגורמים בהפועל חיפה בבקשה לחזור ונראה שאם הוא ישוחרר סופית, יעשה זאת שוב. מאמן חיפה, ניר קלינגר, התייחס לאופציית חטיב בסיום המשחק בין הקבוצות (0:0) ואמר: "אני לא מתייחס כרגע לשחקנים ספציפיים". בנוסף להפועל חיפה, גם בני סכנין מעוניינת בשירותיו של חטיב ותבדוק אפשרות לצרפו אם ישוחרר רשמית מנתניה.

בנתניה היו מאוכזבים מהתוצאה במשחק, אך אמרו שהרצון והמחוייבות של השחקנים ממשיכים להשתפר וכי הקבוצה במגמת עלייה. עידו לוי זכה למחמאות על משחק שקט ובטוח כשגם קובי דג'אני קיבל מחמאות על השיפור במחוייבות וברמת המשחק. "יותר קשה לנצח את הפועל חיפה שבאה להסתגר מאשר קבוצה גדולה, "אמר דג'אני. "היו בעיות בתחילת עונה ועכשיו אנחנו מתחילים להתיישר. יש רוח חדשה בקבוצה. אנחנו מכוונים לאותן מטרות ובקרוב יהיו גם תוצאות. עזבו אותנו העונה שחקנים טובים שיצרו משחק תוסס. באו שחקנים בסגנון שונה ונדע להתרגל גם לזה. לא חשבתי שנהיה במצב הזה, אבל נצטרך להתאים עצמנו ולהתרגל. במצבנו כל משחק יהיה קשה".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן מכבי נתניה, קובי דג'אני. ברני ארדוב
"בקרוב יהיו תוצאות". דג'אני/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully