וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס פרגוסון: "שם המשחק מעכשיו יהיה יציבות"

מערכת וואלה! ספורט

16.12.2012 / 7:37

מנג'ר יונייטד היה מרוצה משמירת הפער בפסגה. מאנצ'יני: "היינו צריכים לחזור לעניינים אחרי הדרבי". למברט: "בנטקה לא יאומן"

ספורט 2

הסטטוס קוו בצמרת הפרמיירליג נשמר אמש (שבת), לאחר ששתי הגדולות, המוליכה מנצ'סטר יונייטד והאלופה מנצ'סטר סיטי, ניצחו 1:3 את סנדרלנד וניוקאסל בהתאמה.

"לאורך השעה הראשונה הצגנו כדורגל פנטסטי", אמר בסיפוק סר אלכס פרגוסון, שראה את רובין ואן פרסי, טום קלברלי ו-ווין רוני כובשים ושומרים על פער שש הנקודות בפסגה. "השער השני היה נפלא במיוחד. לקראת הסיום נרגענו וסנדרלנד השתפרה מאוד, כך שאני שמח שניצחנו", הוסיף הסקוטי הוותיק, "אני חושב שהיינו צריכים לכבוש יותר. שם המשחק מעכשיו יהיה יציבות".

רובין ואן פרסי שחקן מנצ'סטר יונייטד. AP
יונייטד ממשיכה בשלה. ואן פרסי/AP

גם סיטי כאמור עשתה את העבודה בסנט ג'יימס'ס פארק, שם היא נהנתה משערים של קון אגוארו, חאבי גרסיה ויאיא טורה. אחרי ההפסד המתסכל בדרבי, רוברטו מאנצ'יני והסיטיזנס הצליחו להתאושש: "כל השחקנים שיחקו היטב", סיכם המנג'ר האיטלקי, "החמצנו המון וכשזה קורה, אתה סופג והמשחק שוב נפתח. אחרי שניוקאסל כבשה, ידענו להיות חזקים, להבקיע ולנצח. היו רגעים במשחק בהם הזכרנו את העונה שעברה".

מאנצ'יני התייחס גם לדרבי ואמר: "אחרי ההפסד ליונייטד, היינו צריכים לחזור לעניינים מהר וזה לא היה קל. המחצית השנייה מול יונייטד הייתה הכי טובה שלנו העונה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
חאבי גרסיה שחקן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
סיטי התאוששה מהדרבי. גרסיה/רויטרס

1:3 הראה לוח התוצאות גם באנפילד, אבל באופן מפתיע, זה היה לזכות אסטון וילה, על חשבון ליברפול. מנג'ר המייטי רדז ההמומים, ברנדן רוג'רס, אמר: "זו תוצאה והופעה מאכזבת מאוד. קו הצמיחה שלנו אף פעם לא יהיה ישר, ככה זה. אני לא ממש יודע מאיפה המשחק הזה הגיע, כי זה נוגד את היכולת שלנו מהתקופה האחרונה. היו לנו הזדמנויות בהתחלה, אבל היינו חסרי אחריות, הם הגנו היטב ובסוף גם כבשו". מי שקיבל הודעה מרוג'רס על שיחרורו הוא סטיוארט דאונינג המאכזב, שיוכל לעזוב כבר בינואר אם יחפוץ בכך. דאונינג בן ה-28 נרכש על ידי ליברפול מוילה לפני כשנה וחצי תמורת לא פחות מ-20 מיליון ליש"ט.

מאמן וילה, פול למברט, היה מאושר כמובן: "אני חושב שהיינו נהדרים, שיחקנו מאוד, מאוד טוב. היינו פנטסטים. הגיע לנו לנצח". על כריסטיאן בנטקה, הבלגי הנהדר שכבש צמד ובישל שער נוסף, אמר למברט: "הפונטציאל שלו פשוט מפחיד. נגמרים לי הדברים להגיד עליו, הוא בלתי ייאמן. הוא רק בן 22 ויכול להפוך לכל דבר שהוא רוצה".

כריסטיאן בנטקה שחקן אסטון וילה. GettyImages
למברט מאוהב. בנטקה/GettyImages

לא רק בבירמינגהאם חגגו, אלא גם בקווינס פארק ריינג'רס. הקבוצה הצנועה מלונדון סוף כל סוף ניצחה, אחרי 16 מחזורים עקרים, 1:2 קשה ומתוק מול פולהאם. הבונוס: עלייה מהמקום האחרון, לשם נפלה רדינג.

עאדל טאארבאט כבש את שני השערים לק.פ.ר והשאיר את המנג'ר הארי רדנאפ מלא במחמאות: "הוא היה מדהים. שיניתי לו את המיקום במשחק והוא שיחק מאחורי החלוץ, משם הוא יכול לגרום המון נזק ליריבה. הניצחון הזה שווה המון. שיחקנו טוב גם במשחקים הקודמים ואחרי שלוש תוצאות תיקו, זה הגיע לנו. היינו הקבוצה הטובה יותר, שלטנו וזה היה חוסר צדק אם לא היינו מנצחים".

הארי רדנאפ מנג'ר טוטנהאם. Clive Brunskill, GettyImages
משפר את הקבוצה. רדנאפ/GettyImages, Clive Brunskill

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully