וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני טבק: "זה היה ניצחון של נחישות"

רמת השרון חגגה את ה-0:1 על אשדוד. יוסי מזרחי הודה: "לא היינו טובים והם התאבדו על המגרש. בעיטה אחת הכריעה"

one

עירוני רמת השרון השיגה הערב (שבת) ניצחון מפתיע באצטדיונה הביתי ועצרה את רצף שלושת ההפסדים שלה, כשגברה 0:1 על מ.ס. אשדוד המדורגת שלישית בטבלה. שתי הקבוצות הציגו משחק חלש לעיני כ-500 צופים, אבל רן יצחק המחליף כבש בדקה ה-77 וסידר לקבוצתו שלוש נקודות חשובות שהרחיקו אותה מהתחתית.

רן יצחק שחקן עירוני רמת השרון חוגג עם קאדו. ברני ארדוב
בני טבק ידע מדוע הכניס אותו במחצית השנייה. רן יצחק/ברני ארדוב

"זה היה ניצחון שהוא קודם כל נחישות", סיכם בני טבק, אחד משני מאמני עירוני רמת השרון. "נקודת הפתיחה שלנו למשחק הייתה רעה. הגענו ללא חמישה שחקני הרכב, אבל ראיתי את הבחורים במהלך השבוע ואמרתי להם שאני מאמין שאנחנו מנצחים את המשחק כי ראיתי את המחויבות והרצון שלהם, בייחוד שאנחנו בסגל חסר. היה לי מאמן שאמר לי פעם שעדיף להיכנס למשחק במחצית השנייה כשהיריב עייף וכך להבקיע שערים. זה מה שעשינו עם רן יצחק. אנחנו יודעים שאנחנו צריכים להתחזק, ובשבועיים הקרובים נבחן שחקנים. נקווה להביא את מה שטוב לנו".

בצד השני, יוסי מזרחי היה מאוכזב כמובן: "הייתה לנו עליונות, אבל לא ייצרנו מצבים ולא היינו טובים. רמת השרון כבשה בבעיטה אחת מרחוק ומזה הפסדנו את המשחק. אבל זה מעבר לזה, כי רמת השרון התאבדה על המגרש ובשורה התחתונה אין ספק שהנחישות ניצחה. אם היינו נחושים כמוהם דברים היו נראים אחרת, אבל אנחנו הצגנו יכולת בינונית בהתקפה. דוד רביבו? הוא היה אמור לפתוח אבל ביקש לנוח בתחילת המשחק. לא מכל דבר צריך לעשות סיפור".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
יוסי מזרחי מאמן מ.ס. אשדוד. ברני ארדוב
גם לדעתו הנחישות עשתה את ההבדל. יוסי מזרחי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully