וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר - קרית שמונה: "לא פחות קשה ממכבי תל אביב"

אלי כהן הזהיר את שחקניו לקראת המשחק מול האלופה ואבוחצירא (א', 20:00, ספ'1). דן איינבינדר פוגש את האקסית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* בית"ר ירושלים מעולם לא הפסידה משחק בית לקרית שמונה. הקבוצות נפגשו 4 פעמים כשבית"ר מארחת, והמאזן: 2 ניצחונות לבית"ר ו-2 תיקו.

* באופן כללי, יש לבית"ר 42.42 אחוזי הצלחה מול האלופה: 4 ניצחונות, 2 תיקו ו-5 הפסדים.

* לירן ליאני שפט את בית"ר 22 פעמים ו-9 מתוכן היא ניצחה. יש לה גם 5 תיקו איתו ועוד 8 הפסדים.

* לקרית שמונה ממש לא הולך עם ליאני: היא הפסידה יותר ממחצית המשחקים אצלו (7 מ-13. בשאר המשחקים: 4 ניצחונות ו-2 תיקו).

* מה שיותר חמור מבחינת האלופה: כל 7 ההפסדים עם ליאני היו בחוץ. יש לה אמנם 2 ניצחונות ותיקו בחוץ איתו, אבל הם קצת מתגמדים לאור מספר ההפסדים.

נתונים: אתר דריבליסט

שמעון אבוחצירא שחקן עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
בבית"ר מתמקדים קודם כל בו. שמעון אבוחצירא/אדריאן הרבשטיין

מפתחות והכנות

בית"ר ירושלים

בית"ר ירושלים ערכה היום (שבת) את האימון המסכם לקראת המשחק נגד עירוני קרית שמונה מחר בערב (20:00) במושבה. מדובר במשחק רדיוס שני בעקבות זריקת המצת על הקוון עמיחי מוזס במשחק נגד מכבי חיפה בטדי לפני כשלושה שבועות. מאמן אלי כהן המשיך לדרבן את שחקניו גם היום והזכיר להם באימון: "אל תשכחו שמהמחזור השישי אתם במקום הראשון בטבלה". מעבר לכך, כהן הזהיר את השחקנים ואמר להם: "שמעון אבוחצירא הוא חלוץ שעובד טוב וצריך לסגור נתיבי מסירה אליו. קרית שמונה בכושר הכי טוב שלהם השנה ויהיה לנו לא פחות קשה מהמשחק מול מכבי תל אביב". קשר קרית שמונה דן איינבינדר, שגדל בקבוצה ונאלץ לעבור לקרית שמונה, צפוי לקבלת פנים חמה מאוהדי בית"ר ומהשחקנים.

בנוגע להרכב, שי חדד ואופיר קריאף צפויים לאבד את מקומם לטובתם של אלי דסה וערן לוי. המאמן רוצה לרענן מעט את ההרכב ושינויים נוספים צפויים בשבועות הקרובים על מנת לחלק עומס בין שחקני הסגל הקצר. המאמן אף לקח את חדד לשיחה אישית בצד המגרש והסביר לו על השינוי הצפוי. סטיבן כהן עבר בבקרת התקציבים ויהיה בסגל למשחק. "סטיבן מוסיף לנו המון", אמרו שחקנים בקבוצה. "העובדה שהוא יכול לעלות מהספסל ולתת אופציה בהתקפה תעשה לנו רק טוב".

בבית"ר מצפים ל-10,000 צופים מחר במושבה. מחירי הכרטיסים יעמדו על 80 שקל למבוגר ו-40 שקל לנוער. בית"ר והמשטרה מבקשים מהקהל להקדים ולהגיע למושבה על מנת למנוע לחץ בכניסות ואי סדר באזור הקופות לפני המשחק. כ-220 שוטרים ו-90 מאבטחים ישמרו על הסדר.

עירוני קרית שמונה

גם השבוע התאמנה הקבוצה במגרש במעלות, עקב שזרוע באיצטדיון בקרית שמונה. מאמן הקבוצה ברק בכר העדיף שלא לתרגל הרכב, אם כי נראה שצפוי לפחות שינוי אחד ב-11 הפותחים, ככל הנראה בשל פציעתו של הבלם איציק כהן שסובל ממתיחה. כהן לא התאמן גם היום ומי שצפוי לתפוס את מקומו הוא הבלם הצעיר בן והבה. שינוי נוסף צפוי הוא שובו של בריאן חרסיסיץ' להרכב, כשמי שעשוי למצוא את עצמו בחץ הוא הקשר הצעיר אופיר מזרחי, למרות היכולת המצוינת שהפגין בשלושת המשחקים ששיחק.

לקשר דן איינבינדר צפוי מפגש פיקנטי מול האקסית. שחקן בקרית שמונה אמר לקראת המפגש: "בית"ר נמצאת בתקופה מצוינת, הם משחקים בהמון התלהבות ותשוקה, אבל גם אנחנו בתקופה טובה ומאוד רוצים להמשיך אותה. אנחנו רוצים לשמור על המקום שלנו בטבלה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
דריו פרננדס שחקן בית"ר ירושלים (שמאל) עם ערן לוי. ברני ארדוב
שוב בהרכב. ערן לוי/ברני ארדוב

יעמדו למבחן

בית"ר ירושלים: ערן לוי

אלי כהן היה מרוצה ממנו בנתניה והרגיש בחסרונו נגד מכבי תל אביב. עוד משחק טוב של לוי, בעיקר בשמירה על הכדור עם הגב לשער, יקנה לו את חולצת ההרכב באופן קבוע בתקופה הקרובה.

עירוני קרית שמונה: בן והבה

בעקבות פציעתו של איציק כהן הבלם הצעיר צפוי לקבל את הקרדיט בהרכב, והבה יצטרך להוכיח שהוא אכן מסוגל להתמודד גם במשחקי הליגה הגדולים, ומול ההתקפה של בית"ר ירושלים.

דן איינבינדר, דרקו טאסבסקי שחקני עירוני קרית שמונה מול גאיסקה טוקרו שחקן אתלטיק בילבאו. אדריאן הרבשטיין
מפגש מרגש מול האקסית. דן איינבינדר/אדריאן הרבשטיין

הרכב משוער

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, אלי דסה, מתן בראשי, דינו שקבורץ, חיים מגרלשווילי, קובי מויאל, דריו פרננדס, אבי ריקן, עמית בן שושן, חן עזריאל, ערן לוי.

עירוני קרית שמונה: דני עמוס, אלעד גבאי, שיר צדק, בן והבה (איציק כהן), דושאן מאטוביץ', דרקו טאסבסקי, דן איינבינדר, אדריאן רוצ?ט, סינטאיהו סולליך, אופיר מזרחי (בריאן חרסיסיץ'), שמעון אבוחצירא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully