וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: אר איי דיקי בדרך לטורונטו

14.12.2012 / 6:00

הבלו ג'ייז לא עוצרים והם קרובים לצרף מניו יורק מטס את זוכה הסיי יאנג הטרי. אניבל סאנצ'ז קיבל 80 מיליון דולר מדטרויט

הקבוצה הכי מרתקת של הפגרה הנוכחית ב-MLB, מחוץ לטירוף שמתחולל בלוס אנג'לס בימים האחרונים, היא ללא ספק טורונטו. הבלו ג'ייז החליטו ללכת בעונה הקרובה בכל הכוח על הפסגה והם לא מפסיקים להתחזק.

לאחר שהשיגו כבר לפני כחודש בטרייד את חוזה רייס, מארק בהרלי וג'וש ג'ונסון, שהגיעו ממיאמי, כמו גם את מלקי קבררה, שהצטרף מסן פרנסיסקו כשחקן חופשי והחתימו מאמן חדש בדמות ג'ון גיבונס, ששב לקדנציה שנייה בקבוצה ויחליף את ג'ון פארל שעבר לבוסטון, בטורונטו קרובים לשים את ידם כעת גם על זוכה הסיי יאנג הטרי, אר איי דיקי, שעומד לעזוב את ניו יורק מטס ולעבור לקנדה.

הנאקלבולר בן ה-38, שמעולם לא בלט במיוחד, הציג בעונה החולפת יכולת פנומנלית וסיים עם 20 ניצחונות, ERA של 2.73 וכאמור, התואר האישי היוקרתי. המטס ניסו להחתימו על חוזה חדש, אבל לא יכלו ולא רצו לעמוד בדרישות של דיקי: 25 מיליון דולר לשנתיים. מי שצפויים להיות כלולים בטרייד ולהגיע לניו יורק הם האאוטפילדר אנתוני גוסה ואחד משני התופסים של טורונטו, ג'יי פי ארנסבייה או טראוויס ד'ארנאו.

* מגיש שדווקא נשאר בקבוצתו הוא אניבל סאנצ'ז, שזכה ל-80 מיליון דולר בחמש השנים הקרובות מדטרויט טייגרס. סאנצ'ז בן ה-28, הצטרף במהלך העונה שעברה לקבוצה מעיר המכוניות ממיאמי ודטרויט הצליחה להתעלות על ההצעה של שיקגו קאבס, שעמדה על 77.5 מיליון.

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully