וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיבן כהן: "אני מתרגש לקראת המשחק ביום ראשון"

14.12.2012 / 15:04

שחרורו הבינ"ל של הקשר הגיע לבית"ר ירושלים והוא צפוי להיות בסגל לקראת קרית שמונה. רבבת צופים אמורה להגיע למושבה

חדשות טובות לבית"ר ירושלים. השחרור הבינלאומי של הקשר סטיבן כהן, הגיע הבוקר (שישי) לידי הקבוצה והשחקן, שחוזר לבירה, יוכל ליטול חלק כבר במשחק הליגה הקרוב של בית"ר, ביום ראשון מול האלופה עירוני קרית שמונה.

כהן חתם ביום רביעי על חוזה עד לתום העונה, אך העניין היה מותנה בהגעת השחרור הבינלאומי מההתאחדות הבלגית, שם שיחק במדי בוורן. דובר הקבוצה אסף שקד היה זה שהפעיל לחץ אתמול והיום בבוקר על ההתאחדות הבלגית, עד לקבלת האישור המיוחל.

כהן עצמו אמר לאתר הרשמי של בית"ר: "אני שמח לחזור לבית החם שיש לי בבית"ר ירושלים. היו לי שנתיים נפלאות לפני שעזבתי בקיץ ואני שמח שניתנה לי הזדמנות לחזור וללבוש את המדים של בית"ר ירושלים. בחודש האחרון התאמנתי עם הקבוצה, אך לא יכולתי לקחת חלק במשחקים. שמחתי מאוד לראות את החברים שלי מציגים יכולת טובה ואני שמח שעכשיו גם אני אוכל לקחת חלק במשחקים. אני מתרגש לקראת המשחק ביום ראשון, חסר לי מאוד הכדורגל, חסרה לי התמיכה והאהבה של הקהל. בתקופה האחרונה, בכל מקום אליו הלכתי, זכיתי להמון אהבה מהאוהדים ואני שמח שעכשיו תהיה לי הזדמנות להחזיר להם".

סטיבן כהן שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
ושוב איתכם. סטיבן כהן/ברני ארדוב

הצירוף הרשמי של כהן כבר עשה את שלו ובאימוני הקבוצה ניתן היה לראות את השחקנים מרגישים את התחרות ואת האופציה החדשה להרכב. בשלב זה, כהן טרם נמצא בכושר על מנת לפתוח ובמקרה הטוב, הוא ישחק כחצי שעה במושבה. אולם לטווח הארוך, המאמן אלי כהן בונה עליו להרכב וחושב שהוא השחקן שאבי ריקן צריך לצידו, על מנת להוריד ממנו עומס.

המשחק מול קרית שמונה, שיהיה השני והאחרון בעונש הרדיוס אותו ספגה הקבוצה על פגיעת מצת בראשו של הקוון, במשחק מול מכבי חיפה, ייערך בסופו של דבר במושבה, לאחר פגישה שערך אמש מנהל הקבוצה מנחם נידם עם המשטרה, שדרשה כ-250 שוטרים ו-100 מאבטחים, כמות בלתי סבירה במיוחד לאור העובדה כי לא צפויים יותר מ-50 אוהדים מקרית שמונה ולא צפויים עימותים בגזרה זאת.

לאחר דין ודברים, סוכם שכמות השוטרים והמאבטחים לא תעעלה על 200, אך בבית"ר קראו לאוהדים להקדים ולהגיע, שכן המשטרה מתכוונת להיות קפדנית, לייצר שטח סטרילי ולא לאפשר לאוהדים ללא כרטיסים להתקרב לכיוון השערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully