וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: הקבוצה עשויה לפנות לסטפן שצ'פוביץ'

14.12.2012 / 11:05

אקס הפועל עכו, שחזר לפרטיזן בלגרד, חוזר כבר בקיץ ע"י הירוקים. קטן עבר MRI, בספק גדול לשני. טואטחה יחזור לסגל

מכבי חיפה תבדוק בקרוב אפשרות לפנות לחלוץ פרטיזן בלגרד, סטפן שצ'פוביץ' (22), ששיחק בעונה שעברה בהפועל עכו, בה הבקיע 13 שערי ליגה. שצ'פוביץ' כבש העונה שמונה שערים בכל המסגרות במדי פרטיזן, אך למרות הרקורד המכובד ייתכן שהסרבים יסכימו להשאילו. כוכב פרטיזן, אגב, הוא מרקו שצ'פוביץ', אחיו של השחקן.

חיפה רצתה לצרף את שצ'פוביץ' הצעיר כבר בעונה שעברה והסקאוט אלון חרזי אף עקב אחריו במשחקי הליגה, אבל הכוכב הסרבי העדיף לחזור לקבוצה אותה אימן אברהם גרנט והעסקה לא יצאה אל הפועל.

שחקן הפועל עכו סטפן שצ'פוביץ'. ברני ארדוב
סיבוב שני בישראל? שצ'פוביץ'/ברני ארדוב

עוד בחיפה: לאחר שנטש אתמול (חמישי) את האימון בגלל מתיחה במפשעה, קפטן מכבי חיפה יניב קטן נבדק הבוקר על מנת לאבחן את חומרת הפציעה. בבדיקה התברר שקטן בספק גדול למשחק ביום שני. קטן מאוד רוצה ליטול חלק במשחק, אך במועדון לא יסכנו אותו בכל מחיר. שחקן נוסף שנבדק הוא החלוץ איסמעיל ריאן, שסובל גם הוא ממתיחה אך בכל מקרה לא היה אמור להיכלל בסגל. בחיפה מעריכים שרק ביום ראשון יהיה ניתן לדעת סופית האם קטן ישחק. כזכור, אתמול התברר שהקשר הפצוע לירוי צעירי לא יהיה בסגל, זכר לפציעה מהמשחק הקודם, וגוסטבו בוקולי אמור להחליף אותו ב-11. בוקולי ערך אתמול אימון חלקי, אך במועדון מעריכים שיהיה כשיר למשחק. אמש נטש את האימון החלוץ שלומי אזולאי, אולם היום הוא ערך אימון מלא וההערכה היא כי הוא יהיה כשיר. למרות זאת, ויאם עמאשה ואלון תורג'מן נמצאים בכוננות.

גם עידן ורד ייעדר מהמשחק בשל פריקת הכתף ואם בשבוע הבא יתברר שהוא לא מסוגל לחזור לאימונים מלאים, הוא יצטרך לעבור ניתוח שישבית אותו עד תום העונה. המגן טאלב טואטחה שפתח מול מכבי נתניה באמצע השבוע יפתח על הספסל, וימשיך להשתלב בהדרגה לאחר שהפציעה כבר מאחוריו.

המסורת שהחלה לפני כשבועיים, במסגרתה תלה אריק בנאדו נתונים סטטיסטיים על שחקני הקבוצה, נמשכה גם היום. מהנתונים עולה כי דקל קינן היה מבין המצטיינים במשחק האחרון ובכלל, עושה רושם כי במועדון מאוד מרוצים מתפקודו במחזורים האחרונים.


כפי שכבר פורסם, ג'ואל דמאו נמצא בדרכו החוצה מהקבוצה ואם תמיר כהן יחלים מהפציעה, הסיכוי שיעזוב גבוה בהרבה. בימים האחרונים התברר כי בעירוני רמת השרון גיששו לגבי השחקן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully