וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: החצי השני שלי

14.12.2012 / 8:05

סינסינטי פיגרה בהפסקה, אבל ניצלה 4 איבודים של פילדלפיה תוך 7 דקות כדי להביס אותה 13:34 ולעשות צעד אל הפלייאוף

פילדלפיה (10:4) - סינסינטי (6:8) 34:13

ניצחון חשוב מאוד לבנגאלס, שלפחות עד יום ראשון, נכנסים למקום השישי ב-AFC ויחכו לתוצאות של פיטסבורג ושל בולטימור כדי לראות איפה הם עומדים לקראת הישורת האחרונה. האיגלס המבזים, שבשבוע שעבר סופסוף השיגו ניצחון, שוב התפרקו לעיני הקהל הזועם שלהם, עם לא פחות מחמישה איבודים והם בדרך למקום האחרון בחטיבה כולה.

משחק די מוזר התפתח בעיר האחווה. הרבע הראשון היה של סינסי, שהשתלטה אחרי 49 שניות על פאמבל ועלתה על הלוח עם גיחה של בנג'ארוויס גרין אליס ליארד בודד. הדרייב הבא של פילי נגמר בפאנט חסום והפעם האורחים הסתפקו בשער שדה קל. בנקודה הזו החליטו האיגלס להילחם על כבודם, ניק פולס מצא את ג'רמי מקלין ל-46 יארד ומיד לאחר מכן את ריילי קופר באנדזון ועד למחצית, שני פאמבלים של אנדי דלטון הפכו את הקערה על פיה, 10:13 לפילדלפיה בהפסקה.

המחצית השנייה הייתה חד צדדית לחלוטין. פולס נחטף ודלטון רץ בעצמו לאנדזון, מה שגרם לקוורטרבק הצעיר של פילדלפיה להתפרק. תוך שניות בודדות הוא פימבל שוב ו-וואלאס גילברי השתלט ונשא את הכדור 25 יארד לטאצ'דאון ובנגיעה הבאה שלה בכדור, פילידלפיה שוב פימבלה. סינסי כבשה שער שדה והשתלטה על בעיטת הפתיחה, מה שמיד הפך לטאצ'דאון קל של אי ג'יי גרין. בסך הכל, ארבע איבודי כדור לפילדלפיה תוך קצת יותר משבע דקות, הפכו ל-24 נקודות של סינסינטי.

דלטון הסתפק ב-127 יארד, עם 13 מ-27, טאצ'דאון באוויר ובקרקע ופאמבל. גרין אליס רץ ל-106. פולס האומלל סיים עם 182 יארד ב-16 מ-33, טאצ'דאון, איבוד ופאמבל.

פוטבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully