וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: ג'וש המילטון עובר ללוס אנג'לס איינג'לס

13.12.2012 / 23:09

הטירוף ב-LA נמשך והפעם המלאכים אחראים לאקשן. המילטון יקבל 125 מיליון דולר ל-5 שנים וישתף פעולה עם פוחולס

לפני שנה וחמישה ימים בדיוק, לוס אנג'לס איינג'לס הדהימה את עולם הבייסבול, כשהחתימה את אלברט פוחולס תמורת 240 מיליון דולר ושעות ספורות לאחר מכן, גם את המגיש הנהדר סי ג'יי ווילסון, שעבר לעיר המלאכים מטקסס ריינג'רס.

לצערם של האיינג'לס, החתמות הענק הללו לא הובילו אותם אל הפלייאוף והם ראו לא רק את הריינג'רס חולפים על פניהם, אלא גם את אוקלנד הצנועה. ב-LA החליטו לא לוותר והערב (חמישי), הם שמו את ידם על עוד שחקן של טקסס, ואיזה שחקן. ג'וש המילטון, הכוכב הכי גדול של הטקסאנים ואולי גם של הליגה כולה בשנים האחרונות, עובר לאיינג'לס תמורת 125 מיליון דולר לחמש שנים.

מי שאישר את הדברים הוא ג'ון דניאלס, ה-GM של טקסס, שנפרד מה-MVP של 2010, שסיפק עבורו 161 הומראנים, 553 הכנסות רצים ו-30.4 אחוזי חבטה מאז עונת 2008, בה הצטרף מסינסינטי. המילטון הופיע עם טקסס פעמיים רצופות בוורלד סירייס והפסיד בשתיהן, לסן פרנסיסקו וסנט לואיס.

"חשבתי שהשיחות שלנו מתקדמות באופן חיובי, אבל כנראה שזה לא היה ככה", אמר דניאלס, "הוא אמר משהו על כך שאולי זה הזמן לעבור הלאה. הכל עסקים וכל אחד עושה את הבחירות שלו. אני מבין את זה. ג'וש עשה המון עבור האירגון שלנו ואנחנו עשינו המון עבורו, הרבה דברים שלא התפרסמו. אני קצת מאוכזב מהדרך בה הדברים התנהלו, אבל הוא היה צריך להחליט ולקח את ההחלטה". דניאלס אולי מאוכזב, אבל ליינאפ עם פוחולס והמילטון כבר גורם לכולם ללקק את האצבעות.

ג'וש המילטון שחקן טקסס ריינג'רס. GettyImages
הטרייד הגדול של הפגרה כבר כאן. המילטון/GettyImages

* קבוצה נוספת שכשלה טוטאלית בעונה שעברה ומנסה להיות פעילה בפגרה היא בוסטון. הרד סוקס היו קרובים להחתים את מייק נאפולי, שגם הוא שיחק בעונה החולפת בטקסס. אלא שכעת נראה כי ייתכן והעסקה לא תצא לפועל, כאשר הצדדים מנסים לעבוד על מה שהוגדר כ"בעיות". הצדדים כבר הגיעו להסכם לשלוש שנים תמורת 39 מיליון דולר, שהיה תלוי בבדיקות הרפואיות של השחקן והן עשויות להיות הדבר שמפריע כרגע להודעה הרשמית על ההחתמה.

מי שכן מצטרף לבוסטון, מלבד שיין ויקטורינו שכבר סגר בקבוצה, הוא המגיש ריאן דמפסטר, שבאמצע העונה שעברה עבר משיקגו קאבס לטקסס. דמפסטר סיכם בעיר השעועית לשנתיים, תמורת 26.5 מיליון דולר. המגיש בן ה-35 מחזיק ב-ERA של 4.33 ובמאזן ניצחונות והפסדים זהה, של 124:124.

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully