וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכזבה בקרית שמונה: "רצינו לזכות בגביע הטוטו"

תהל אלון, מערכת וואלה! ספורט

13.12.2012 / 8:15

שחקני האלופה התאכזבו לאחר ההפסד לבאר שבע בגביע הטוטו: "חבל שהמשחק נגמר ככה, אך הכול יכול לקרות בגומלין"

one

למרות שמדובר רק בגביע הטוטו, בקרית שמונה עדיין היו מאוכזבים מההפסד אמש (רביעי) 3:2 להפועל באר שבע. בעקבות ההפסד, מחזיקת גביע הטוטותיאלץ להתעלות ולנצח את באר שבע בגומלין בוסרמיל על מנת שתוכל לנסות ולשחזר את ההישג מאשתקד. מאמן הקבוצה ברק בכר העדיף אמש לעלות עם הרכב משני, בו שילב לא מעט שחקנים מקבוצת הנוער של המועדון. למרות זאת, בקבוצה הודו כי זה לא תירוץ להפסד ובעיקר ליכולת במחצית הראשונה, אז כבר פיגרו הכחולים 3:0 ורק בזכות צמד של הקשר רביד גזל הצליחו לצמק את התוצאה. למרות שישנו גם עדיין את משחק הגומלין, תהיה זו עבורה מלאכה לא פשוטה להשיג ניצחון באצטדיון וסרמיל.

ברק בכר מאמן עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
נאלצים להתמקד בליגה. ברק בכר/אדריאן הרבשטיין

שחקן בקבוצה אמר לוואלה! ספורט: "במחצית הראשונה נראינו רע מאד, באר שבע עשו עלינו הכול. לקראת סוף המחצית הראשונה ובעיקר בשנייה השתפרנו מאד וצמצמנו את התוצאה. חבל שזה נגמר ככה. למרות שמדובר בגביע הטוטו זה כן תואר שהיינו רוצים לקחת. בכל זאת, יש עדיין גומלין ולמרות שזה לא נראה טוב כרגע, כבר נוכחנו לדעת שבכדורגל הכול יכול להיות".
[
כעת קרית שמונה תתמקד בעיקר בליגה וכבר היום תחל בהכנות לקראת משחקה החשוב של הקבוצה מול בית"ר ירושלים ביום ראשון הקרוב. בכל מקרה במועדון הצפוני מגבירים את החיפושים אחר שחקני חיזוק ובעיקר תרים אחר חלוץ שיוכל לשדרג את הקבוצה ולהוסיף עומק לספסל של ברק בכר, שכרגע נאלץ להסתדר עם מספר שחקנים מועט בחוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

הפועל באר שבע גברה 2:3 על קרית שמונה

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully