וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן איינבינדר לחבריו: "לא מעכל שאשחק נגד בית"ר"

12.12.2012 / 15:36

קשר קרית שמונה מתרגש לקראת המפגש עם האקסית. מויאל: "הוא יודע שעל המגרש אין חברים". המשחק ייערך במושבה

בית"ר ירושלים תפגוש ביום ראשון הקרוב את עירוני קרית שמונה במושבה. תקלה לא צפויה בנוגע למשחק הגיעה היום בצהריים (רביעי) כאשר במשטרת ישראל הודיעו כי לא יאפשרו לבית"ר למכור כרטיסים בקופות המושבה ויסכימו לכך שיימכרו כרטיסים רק בקופות אצטדיון רמת גן שנמצא קילומטר משם, אך יו"ר ההתאחדות אבי לוזון התערב ובסופו של דבר הקופות ייפתחו במושבה והמשחק יתקיים כרגיל.

מעבר לכך שצפוי אצטדיון כמעט מלא ואווירה חמה, המפגש הפיקנטי יהיה עם קשר קרית שמונה דן איינבינדר, שגדל בבית"ר ירושלים מילדות ונאלץ לעזוב בקיץ עקב המצב הכלכלי הקשה של הקבוצה.

על איינבינדר נאסר להתראיין השבוע, אך בשיחות עם חברים בבית"ר הקשר מאוד מתרגש לקראת המפגש, ואמר להם: "זה ממש הולך להיות מוזר ואני מנסה לא לחשוב על זה יותר מדי. בית"ר זה הבית שלי מגיל שמונה וכל מה שהכרתי. אני עדיין לא מעכל שאשחק נגדה ויודע שמצפה לי התמודדות לא פשוטה".

דן איינבינדר שחקן עירוני קרית שמונה (שמאל) מול עומר דמארי שחקן הפועל תל אביב. אדריאן הרבשטיין
"אם הוא ייתקל בי לא יהיה לו פשוט". דן איינבינדר/אדריאן הרבשטיין

השחקנים דווקא חיזקו את איינבינדר ואמרו לו שהוא עוד יחזור לבית"ר. קובי מויאל אמר על איינבינדר: "זה מאוד מוזר, אחרי המשחק נגד מכבי הוא שלח לי הודעה ובירך על השער ובכלל תמיד חבר ומפרגן, אבל אני מניח שהוא יודע שבמגרש אין חברים ואם הוא ייתקל בי לא יהיה לו פשוט".

מי שצפוי לחזק את סגל בית"ר ביום ראשון הקרוב הוא סטיבן כהן, שצפוי לחתום היום בקבוצה ולעבור בבקרת התקציבים מחר. המאמן אלי כהן אמר בעניינו של כהן: "במשך חודש הוא מתאמן איתנו ויש לו כושר לתת 20 דקות או חצי שעה ונוכל להשתמש בו כבר במשחק הקרוב אם זה יהיה אפשרי. הוא חיזוק אמיתי לקבוצה, במיוחד עם הסגל הקצר והעובדה שהסגל הזה צריך תחרות וחלוקת עומסים".

בבית"ר מעריכים כי כעשרת אלפים איש יגיעו למושבה ביום ראשון. היום הופצו הכרטיסים למשחק במחיר של 80 שקל למבוגר ו-40 שקל לנוער. היות ו-3,000 מקומות סגורים מראש לבעלי מנויים והזמנות, המועדון לא יפיץ יותר מ-7,000 כרטיסים ובבית"ר מקווים כי לא יווצר דוחק ובעיות בשערים כפי שקרה במשחקים קודמים. הערב תגיע בית"ר ירושלים לבניין העירייה בירושלים להדלקת נר חנוכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully