וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלי חטיב שוחח עם בנין, היום יוכרע עתידו

קשר מכבי נתניה אמור לקבל תשובה לגבי המשך דרכו במועדון אחרי אירוע היריקה. פרץ: "התקרית ביני ובין דג'אני מאחורינו"

one

מכבי נתניה חגגה אתמול (שלישי) את העפלתה לשלב חצי גמר גביע הטוטו אחרי ה-1:1 מול מכבי חיפה, אבל מי שתפס לא מעט תשומת לב הוא הקשר עלי חטיב, שהגיע למשחק ובסיומו אף נראה משוחח בחדר ההלבשה עם המאמן טל בנין. חטיב, שאמור לקבל תשובה היום לגבי המשך דרכו במועדון, מעוניין להישאר, ובפגישה עם ההנהלה הוא אמר כי הוא מודע לחומרת מעשיו והוא יודע שהיה צריך להיענש בעקבות אירוע היריקה על עידן ויצמן.

עלי חטיב שחקן מכבי נתניה בכדורגל. ברני ארדוב
יחזור או ייחתך? עלי חטיב/ברני ארדוב

בנתניה צפויים לשוחח שוב הבוקר בנושא ולקבל החלטה, כשאחרי המשחק כבר נשמעו קולות במועדון הקוראים לחזור מההחלטה לשחרר את השחקן, ומלבד עונש ההשעייה עד כה יש להפעיל גם קנס כספי. למרות זאת, לא בטוח שבסופו של דבר זו תהיה ההחלטה שתתקבל.

בינתיים בקבוצה הביעו שביעות רצון מההעפלה לשלב הבא לאור ההכנסה הכספית, כשבמועדון מקווים שגם מבחינה מקצועית המעבר על פני מכבי חיפה יוביל למומנטום חיובי גם בליגה. מי שזכה אתמול לענוד את סרט הקפטן הוא קובי דג'אני, כשבקבוצה מקווים שהסרט יחד עם העובדה שהקשר פתח בהרכב יוציאו אותו לדרך חדשה. גם עומר פרץ זכה למחמאות על היכולת שלו מאז שנכנס במחצית השנייה, והוא צפוי לפתוח בהרכב בשבת.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
שחקן מכבי נתניה, עומר פרץ. ברני ארדוב
"אי אפשר לקחת את זה שטל אומר לנו הכל והולך בדרך שלו". עומר פרץ/ברני ארדוב

"התקרית ביני ובין קובי מאחורינו", אמר פרץ. "סגרנו את זה באותו יום. היה חשוב לנו לעלות ואני שמח שעשינו את זה. אנחנו נראים טוב במשחקים האחרונים ואני שמח שזה בא לידי ביטוי בתוצאה הפעם. המשחק בשבת הוא חשוב מאוד וגם אתמול במשחק חשבנו עליו", אמר בהתייחסו למשחק בשבת נגד הפועל חיפה. השחקן התייחס גם למעמדו של טל בנין, ואמר: "אתם יכולים לכתוב ולהגיד דברים על טל, אבל אי אפשר לקחת את זה שהוא אומר לנו הכל והולך בדרך שלו. אנחנו השחקנים אוהבים אותו מאוד".

אוהדי מכבי נתניה מתכוונים להגיע מחר למפגן תמיכה בשחקנים לקראת המשחק הקריטי בשבת. האוהדים שלחו היום מכתב להנהלה ולאוהדים רבים אחרים בו כתבו "מצבנו כרגע נראה ממש גרוע .במקום לדבר עלינו לקום ולעשות מעשה החלטנו שהגיע הזמן למעשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully