וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק בנאדו: "מאכזב, רצינו לנצח במשחק הזה"

מאמן מכבי חיפה הביע אכזבתו אחרי ההדחה מגביע הטוטו. גוסטבו בוקולי נפצע והוא בספק למכבי ת"א. בנין: "ניצחון חשוב"

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: מיכאל ברגמן

מכבי נתניה לא נהנית מעונה טובה עד כה בליגה וזה עוד בלשון המעטה. אולם, לפחות בגביע הטוטו, הקבוצה של טל בנין עושה חיל והערב (שלישי) היא העפילה לחצי גמר המפעל אחרי תיקו 1:1 מול מכבי חיפה ו-3:4 בסיכום שני המשחקים. דווקא חיפה פתחה טוב יותר את המשחק ואיסמעיל ריאן העלה אותה ליתרון מוקדם בדקה החמישית, אבל שער שיוויון בדקה ה-30 של עמרי בן הרוש סידר לנתניה מקום בשלב הבא ומענק כספי נכבד.

במכבי חיפה ישנה דאגה לגבי מצבו של גוסטבו בוקולי שסובב את הקרסול, וצפוי לעבור מחר בדיקה, כשכרגע הוא נמצא בספק לקראת המשחק מול מכבי תל אביב. בנוסף, עדיין לא ברור כמה זמן לירוי צעירי צפוי להיעדר. המתיחה בשריר ממנה סובל השחקן מסתמנת כחמורה, והוא עשוי להיעדר יותר ממה שחשבו הירוקים בתחילה.

מכבי נתניה חוגגת. אדריאן הרבשטיין
חוגגים שער ועלייה לשלב הבא. שחקני נתניה חוגגים/אדריאן הרבשטיין

"מאכזב מאוד, רצינו לנצח את המשחק הזה". כך אמר בסיום המשחק אריק בנאדו, מאמנה של מכבי חיפה שעושה חיל בליגה אך נפרד מגביע הטוטו. "שיחקנו עם הרבה שחקנים שלא שיחקו היום. בחצי השני לא הגענו להרבה מצבים. המשחק היה שקול, ניסינו לעלות אבל אנחנו עם הפנים קדימה ליום שני", הוסיף בנאדו.

על השחקנים חדשים שקיבלו הזדמנות במשחק: "אני מסיק מסקנות לעצמי. אני אפילו לא חודש בקבוצה. אני מכיר את השחקנים והם מכירים אותי. עשינו הכל כדי לנצח את המשחק הזה. לא עלינו וחבל, מסתכלים קדימה".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אריק בנאדו מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
עם הראש כבר במכבי תל אביב. אריק בנאדו/אדריאן הרבשטיין

בצד השני, במכבי נתניה הביעו שביעון רצון בעקבות ההעפלה לשלב הבא, בעיקר בשל המענק הכספי שהקבוצה תקבל. עם זאת, הקבוצה נמצאת במצב לא טוב בליגה, והפנים כבר לעבר המחזור הקרוב בשבת מול הפועל חיפה.

טל בנין, מאמנה של נתניה התייחס למשחק ואמר בסיום: "בגביע הטוטו עשינו את מה שמוטל עלינו וזה לעלות שלב לחצי הגמר. זה חשוב לביטחון של השחקנים, זה חשוב למערכת. הניצחון הזה מכניס כסף למועדון וזה משהו שחסר. אנחנו עם הפנים קדימה לעבר הליגה".

על הפרסומים על עתידו אמר בנין: "בתקשורת רוצים לצייר את המציאות, אבל המציאות היא שונה לגמרי. לגבי עלי חטיב אני מאמין שיהיה מידע על העניין הזה בקרוב".

ויאם עמאשה שחקן מכבי חיפה (ימין) מול עמרי בן הרוש שחקן מכבי נתניה. אדריאן הרבשטיין
העלה את קבוצתו לשלב הבא. עמרי בן הרוש/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully