וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: בוטלו עונשי ההשעייה של מעורבי פרשת הבאונטי

11.12.2012 / 22:44

הקומישינר לשעבר פול טגליאבו, שמונה על ידי רוג'ר גודל לדון בעירעור השחקנים, החליט להפוך את ההחלטה ולזכות אותם

המוניטין והאגו של רוג'ר גודל, קומישינר ה-NFL, ספגו מכה לא קלה הערב (שלישי), לאחר שקודמו בתפקיד פול טגליאבו, החליט לבטל את ההשעיות שהטיל לפני פתיחת העונה גודל על שחקני ניו אורלינס סיינטס, שהואשמו בהשתתפות בפרשת הבאונטי, במסגרתה הם קיבלו על פי החשדות כסף מקופה שאספו השחקנים, אם הצליחו לפצוע שחקני התקפה יריבים.

גודל עצמו היה האיש שמינה את טגליאבו להיות הקול הפוסק בעירעור שהגישו השחקנים המושעים, ג'ונתן וילמה (שספג השעייה לעונה שלמה), וויל סמית', סקוט פוג'יטה (שעבר בינתיים לקליבלנד) ואנתוני הרגרוב (שטרם מצא קבוצה חדשה). תחילה, התנגדה הרביעייה למינויו של טגליאבו, אולם נראה שכעת דעתם בנושא השתנתה, לאחר שפסק לזכותם.

ג'ונתן וילמה שחקן ניו אורלינס סיינטס. Chris O'Meara, AP
לא סיים את המאבק. וילמה/AP, Chris O'Meara

"אנו מכבדים את החלטתו של מר טגליאבו", נמסר בהודעה מה-NFL, "ההחלטה קבעה בבירור כי הסיינטס הפעילו תוכנית צייד ראשים בניגוד לחוקי הליגה, במשך שלוש שנים, אשר סיכנה את השחקנים היריבים. העונשים הכבדים שניתנו תחילה נועדו לשמור על בריאות השחקנים ולהבטיח שתוכניות צייד ראשים לא ישובו בליגה".

חשוב לציין כי השחקנים המושעים הורשו לשחק העונה, כל העירעור בעניינם עדיין נידון. וילמה, שכאמור ספג את העונש הקשה מכולם, מתכוון כעת לתבוע את גודל בבית משפט אזרחי על פגיעה בשמו.

קומישינר ה-NFL רוג'ר גודל. Jason DeCrow, AP
מכה למוניטין. גודל/AP, Jason DeCrow

עוד בליגה:

* אימו של ג'רי בראון ג'וניור, שחקן המילואים של דאלאס, שנהרג ביום שבת בתאונת דרכים, ביקשה מג'וש ברנט, שחקן הקבוצה וחברו הטוב של בראון, שנהג ברכב תחת השפעת אלכוהול ונמצא במעצר, שיתלווה אליה לטקס האזכרה שייערך לבראון המנוח.

* דז בריאנט, התופס הכוכב של הקאובויס, שבר את אצבעו והחשש היה כי הוא ייאלץ לעבור ניתוח שיסיים לו את העונה, רגע לפני ההכרעה במאבקי הפלייאוף. אולם בריאנט נשמע נחוש: "צריך הרבה יותר מזה כדי להשאיר אותי בחוץ. אין סיכוי, הם יצטרכו לשבור לי את הרגל כדי שלא אשחק".

* בריילון אדוארדס, ששיחק בניו יורק ג'טס בעונות 2009 ו-2010, נמצא בדרכו בחזרה לקבוצה. התופס, ששוחרר מסיאטל סיהוקס, צפוי להצטרף כבר השבוע וינסה לעזור לג'טס בשלבי הסיום של העונה.

פוטבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully