וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההשראה של הפועל ירושלים לקראת נימבורק: נס בדאלונה

11.12.2012 / 22:37

האדומים חייבים לנצח ב-17 הפרש ומעלה, לירז סיפר לשחקנים על משחקה ההיסטורי של מכבי ת"א. פולן: "משימה אפשרית"

ג'ייקוב פולן שחקן הפועל ירושלים. עומר מירון
רוצים להמשיך את המומנטום שלהם. פולן/עומר מירון

כשהעונה האירופאית שלה עומדת בפני סיום, נחתה הערב (שלישי) הפועל ירושלים בצ'כיה, לקראת משחקה הגורלי מול נימבורק ביורוקאפ. הקבוצה של דרוקר צריכה לא מעט כדי להעפיל לשלב הבא, כששתי האפשרויות אינן פשוטות: הראשונה היא שפרינאיי תנצח את בודיוולניק, כשבמידה שזה יקרה, וירושלים תנצח, יווצר בית של ארבע קבוצות עם מאזן 3:3. במצב הזה, ירושלים זקוקה להפרש 27 מצטבר בין שני המשחקים (ניצחון של ירושלים ב-14 ושל פרינאיי ב-13, לצורך הדוגמה). במידה שבודיוולניק תנצח, ירושלים זקוקה לניצחון ביותר מ-17 נקודות, ההפרש בו הפסידה בבית לנימבורק, בצ'כיה.

"מצפה לנו משחק קשה מול הקבוצה הטובה ביותר בבית", אמר גארד הפועל ירושלים, ג'ייקוב פולן. "המשימה בהחלט קשה אבל אפשרית. אנחנו חייבים קודם לנצח את נימברוק ורק אחר כך לעשות חישובים לגבי העלייה לשלב הבא. יש אווירה טובה מאוד בקבוצה, ונרצה להמשיך את המומנטום שלנו מהמשחקים האחרונים. זהו המשחק הכי חשוב עד כה העונה- ונעשה הכל בשביל לנצח אותו".

מי שניסה אתמול לדרבן את שחקני הקבוצה הוא יעקב לירז יו"ר הדירקטוריון של המועדון. לירז, שהצטרף לסיור בבית החולים אתמול, הביא לשחקנים דווקא את מכבי תל אביב כדוגמא, כשסיפר להם על "נס בדאולנה" שהתרחש בשנת 1967. אז, לאחר הפסד ב-32 הפרש מול בדאלונה הספרדית ברבע גמר גביע האלופות, הצליחה מכבי למחוק את הפער הגדול. לירז הסביר כי הכל אפשרי, וביקש מהשחקנים לסדר נס חנוכה קטן למועדון.

חבר הדירקטוריון של הפועל ירושלים יעקב לירז. מגד גוזני
מאמין שזה אפשרי. לירז/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully