וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני שוטרים הורשעו בתקיפת אוהדי כדורגל

גלעד גרוסמן

11.12.2012 / 12:20

בית המשפט הרשיע שוטרים באלימות נגד אוהד מכבי תל אביב, לאחר שהשניים סטרו לו, הורו לו להתפשט וגרמו לו לשבר בפנים

שוטר מכה אוהדי בית"ר ירושלים במשחק מול בני יהודה במחזור ה-6. קובי אליהו
שוטר אחד אמר שהוא לא זוכר, השוטר השני אמר שהאוהד החליק/קובי אליהו

בית משפט השלום בתל אביב הרשיע אתמול (שני) שני שוטרים בתקיפה הגורמת חבלה של ממש בנסיבות מחמירות, לאחר שנקבע כי השניים הכו את אוהד מכבי תל אביב, אלמוג אבשלומוב, שהגיע למשחק באיצטדיון בלומפילד במרץ 2010.

מהכרעת הדין עולה כי פרץ ויכוח בין השוטרים לאוהד וחבריו, על רקע כוונת האוהדים להכניס שלטים לאצטדיון. השוטרים דרשו מהאוהד להזדהות, והוא טען שאין לו תעודת זהות. בעקבות זאת הוא עוכב לחקירה, ואחד השוטרים הורה לו לשבת על כיסא עם ידו על הברך. האוהד לא הגיב מיד, אז השוטר סטר לו בפניו. מעוצמת המכה משקפיו ומכשיר הטלפון הנייד נפלו מידיו של האוהד וניזוקו.

השוטר המשיך להכות את האוהד בזמן שהשוטר השני עמד בצד ולא ניסה להפסיק את מעשיו. בהמשך נלקח האוהד לאבו כביר, ושם הורה לו השוטר להתפשט. כשהוא שאל מדוע עליו להתפשט, הכו אותו שני השוטרים וגרמו לו המטומה (דימום פנימי), נפיחות ואודם סביב עין שמאל, שבר ברצפת הארובה בעין שמאל, המטומה בעפעפיים ושפשופים בקרקפת.

השופט דניאל בארי מתח ביקורת על עדותם של השוטרים. "נאשם 1 מסר הודעה מתחכמת במח"ש וניסה לטעון לאורך כל ההודעה כי האירוע לא זכור לו. גרסתו לעניין גרימת החבלה למתלונן אינה מתיישבת עם גרסת נאשם 2 שטען כי המתלונן החליק כשהוא וחברו אוחזים בו", כתב בהכרעת הדין. מנגד, הוא קבע כי גרסת האוהד הייתה מהימנה, וכי נמצאו לה חיזוקים גם בעדויות של אחרים, שסיפרו כי ראו את האוהד סמוך לאירוע כשהוא בוכה ונסער, לאחר שהתלונן שהוכה על ידי השוטרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully