וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: עודד אלקיים יחזור להפועל חיפה?

לאדומים הועבר מסר לפיו המגן עשוי לעזוב, גורם: "שמו עלה". רפאלוב תובע 2.4 שקל מהקבוצה. הערכה: יוסדר מחוץ לביהמ"ש

one

הקשר ליאור רפאלוב הגיש כנגד מכבי חיפה תביעה לקבלת 20 אחוז מסכום ההעברה שלו לקלאב ברוז'. השחקן נמכר תמורת כ-2.5 מיליון יורו ולפיכך תובע 500 אלף יורו (כ-2.4 מיליון שקל) מהמועדון הירוק. רפאלוב טוען כי למרות הסיכום, טרם הועבר אליו הסכום. במכבי חיפה מעריכים כי העניין ייפתר בבוררות מחוץ לכתלי בית המשפט. "הנושא נמצא בדיון מול נציגי השחקן כבר שלושה חודשים", נמסר מחיפה בתגובה. "ננסה להגיע לנוסחה שתוביל לרצון שני הצדדים". בחיפה הוסיפו כי: "העניין ייפתר בבוררות, ולא באמצעות בתי המשפט".

גורמים במכבי חיפה העבירו בימים האחרונים מסר לראשי הפועל חיפה לפיו הם מוכנים להחזיר את עודד אלקיים ליריבה העירונית, תמורת סכום נמוך מזה שבו הם רכשו אותו. האדומים מחפשים מגן וייתכן שיסכימו למהלך. גורם בהפועל חיפה אמר הבוקר (שלישי): "הוא יכול להתאים לנו, אבל אין מגעים עם מכבי חיפה". יש לציין כי אריק בנאדו ממתין להחלמה מלאה של אוראל דגני לפני שיחליט האם לשחרר אותו.

כפי שפורסם לפני כשבועיים, גם ג'ואל דמאו נמצא בדרכו החוצה וזאת משום שבחיפה בונים על חזרתו של תמיר כהן. אם כהן לא יחזור עד ינואר, ייבחן הנושא מחדש. דמאו יפתח הערב בהרכב מכבי חיפה שתשחק מול מכבי נתניה. "הוא מגלה יכולת סבירה באימונים, אבל יש לו עוד הרבה לאן להשתפר כדי להרוויח את מקומו", אמרו בחיפה.

בכלל, עושה רושם שבחיפה לא מתכוונים להחתים בינואר שחקנים על חוזים ארוכי טווח, לאור הלקחים מהקיץ האחרון. ראובן עטר החתים מלבד דמאו ואלקיים גם את דינו אנדלובו, שבינתיים לא מספק את הסחורה וייעדר תקופה ארוכה, שבעקבותיה שוקלים בחיפה להקפיאו. שלומי ארבייטמן, שמסיים בקיץ את חוזהו בגנט, עשוי לקבל פניה בקרוב. בחיפה טוענים כי טרם פנו לשחקנים, משום שבנאדו עדיין לא הגיש את התכנית המקצועית שלו לקראת ינואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully