וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: אין חכם כבעל ניסיון

11.12.2012 / 6:40

ניו אינגלנד הביאה את כל הניסיון שלה למאנדיי נייט הגדול מול יוסטון ופירקה אותה עם 14:42. ארבעה טאצ'דאונים לבריידי

ניו אינגלנד (3:10) - יוסטון (2:11) 14:42

אחד ממשחקי המאנדיי נייט הכי מצופים של השנה, אמור היה להביא עימו קרב גדול, בין שתי קבוצות שמקוות להיפגש בגמר ה-AFC בעוד כחודש וחצי. בפועל, רק אחת מהן הגיע להתמודדות הזו וסיפקה הצהרה רצינית, בעוד שהשנייה תצטרך להוכיח הרבה מאוד החל מעכשיו ולשכוח במהרה את ההתפרקות הזו.

הפטריוטס והטקסאנס הגיעו למשחק עם רצף של שישה ניצחונות כל אחת, הפעם השישית בלבד בתולדות הליגה בה נערך משחק שכזה. אבל על כר הדשא בפוקסבורו, הקבוצה המנוסה והביתית של ביל בליצ'יק השתמשה בכל טונות הניסיון שלה, כדי לחסל את ההתנגדות מהר מאוד.

טום בריידי שחקן ניו אינגלנד פטריוטס. Jim  Rogash, GettyImages
עוד ערב מדהים לאוסף שלו. בריידי/GettyImages, Jim Rogash

ניו אינגלנד וטום בריידי פתחו בטירוף וכבר אחרי חמש וחצי דקות, ארון הרננדז תפס את הטאצ'דאון הראשון שלו במשחק. מאט שאוב הוביל דרייב יפה והיה קרוב לשוויון מהיר, אבל המסירה שלו נחטפה באנדזון על ידי דווין מקורת'י, שפורח בעמדת הסייפטי של הפטריוטס. במקום שוויון, זה הפך עוד ברבע הראשון ל-0:14, כשבריידי מוצא נהדר את ברנדון לויד ל-37 יארד. המארחת סירבה להירגע וגם הדרייב השלישי שלה הסתיים באנדזון, שוב בידיו הבטוחות של ארון הרננדז, שסיפק ערב נפלא עם שמונה תפיסות ו-58 יארדים והשכיח את היעדרו של רוב גרונקובסקי.

ההמשך כבר היה הרבה יותר נינוח מבחינת ניו אינגלנד, כאשר חמש דקות אל תוך המחצית השנייה, דונטה סטולוורת', שחזר רק ביום שלישי החולף לסיבוב שני בקבוצה ממסצ'וסטס, שורף את ההגנה עם תפיסה ל-63 יארד. יוסטון סופסוף עלתה על הלוח, כשאריאן פוסטר הגיח ליארד בודד, אבל זה רק עורר הפטריוטס. דני וודהד שעט לאנדזון בפתיחת הרבע הרביעי, פימבל ולויד השתלט על הכדור לעוד טאצ'דאון ובדרייב הבא, אחרי שההגנה עצרה בפעם המי-יודע-כמה את הטקסאנס האנמיים, סטיבן רידלי הפך את התבוסה להשפלה, עם ריצה ל-14 יארד. לקראת הסיום, ריאן מאלט המחליף איבד וטי ג'יי ייטס, המחליף מהצד השני, ניצל זאת כדי להיכנס לאנדזון ולצמק.

מספרים: בריידי, שחטף לא מעט מג'יי ג'יי וואט, אבל היה יותר מהיר ממנו כמעט בכל מפגש, סיפק משחק מספר 18 בקריירה עם ארבעה טאצ'דאונים וסיים עם 296 יארדים ב-21 מ-35 וללא איבודים. לויד היה נהדר עם שבע תפיסות ל-89 יארד. רידלי הגיח ל-72. ביוסטון, שאוב מסר ל-232 ב-19 מ-32, ללא טאצ'דאון ועם איבוד אחד. אנדרה ג'ונסון תפס אומנם ל-95 יארד, אבל התקשה מאוד מול העבודה הטובה של אקיב טאליב, עד שמגן הפינה נפצע ונטש.

פוטבול בוואלה! ספורט

ג'יי ג'יי וואט שחקן יוסטון טקסאנס. Frederick Breedon, GettyImages
וואט היה טוב, אבל יוסטון ממש לא/GettyImages, Frederick Breedon

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully