וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "סמית' אלגנטי, אפשר לסמוך עליו"

10.12.2012 / 21:49

מאמן מכבי ת"א שיבח את כוכבו, שהבריק מול נתניה. סמית': "אני עובד קשה וזה משתלם". פרנקו: "בעטנו בדלי כל פעם מחדש"

מכבי תל אביב לא הבריקה הערב (שני), ובכל זאת הצליחה לנצח בעור שיניה 82:89 את ברק נתניה ב"קופסל". האלופה עשתה זאת בעיקר בזכות משחק ענק של דווין סמית', שהפציץ 29 נקודות באחוזים מעולים, הוריד עשרה ריבאונדים וחטף חמש פעמים. "היה לי ערב טוב. החברים שלי מצאו אותי טוב והשאירו אותי פנוי", הצטנע האמריקאי בסיום. "בחודש האחרון אני מנסה לחזור מהפציעה שלי בברך, וזה מתחיל להרגיש טוב יותר. אני עובד קשה בכל יום באימון, וזה משתלם".

שחקן מכבי תל אביב דווין סמית'. ניב אהרונסון
איזה ערב מטורף שלו. דווין סמית'/ניב אהרונסון

דיוויד בלאט החמיא כמובן לכוכב הגדול שלו בסיום: "דווין נמצא פה שנתיים ברציפות. הוא עוזר לנו גם כשחקן וכעמוד תווך במסגרת שלנו. היום הוא הרגיש שהוא צריך לתת מעבר, והוא בהחלט עשה את זה. הוא שחקן מאוד אלגנטי, הוא עושה דברים בשקט, כמעט תמיד בצורה הנכונה. הוא מסוג השחקנים שאתה יכול פשוט לסמוך עליו. הוא נותן תפוקה בכל משחק".

על סילבן לנדסברג, שקיבל 23 דקות והשיב ב-14 נקודות, אמר המאמן: "מגיעה לו מילה טובה במיוחד. הוא קיבל היום הזדמנות גדולה בעקבות היעדרותו של גיא פניני. מגיע לו שישלבו אותו יותר, הוא עובד טוב באימונים. הוא שחקן מצוין והוא מהסיבות העיקריות שניצחנו הערב".

על המשחק החלש של דייויד לוגאן, שסיים ללא נקודות, אמר המאמן: "זה קורה לקלעים לפעמים, שהם לא קולעים. שחקן שרגיל לשחק הרבה דקות, יותר קל לו. שנה שעברה בפאו הוא לא שיחק הרבה דקות ולא סיפק נקודות, אבל אצלנו הוא כן מספק כמות נכבדת של נקודות. היום הוא לא היה ביום טוב בקליעה, מזל שהיקמן הרים אותו, זו קבוצה".

מנגד, המאמן המפסיד דני פרנקו לא רצה להסתפק במחמאות בלבד: "אנחנו מרגישים שבעטנו בדלי כל פעם מחדש. הכרחנו קצת יותר מדי דברים, וחבל. בהתקפה שיחקנו איך שרצינו לשחק, אבל איבודי הכדור שלנו הוציאו את מכבי להרבה מתפרצות קלות, ובגלל זה הם קלעו 89 נקודות. חבל. ירינו לעצמנו ברגל".

מרקו קילינגסוורת', שהוביל את המפסידה עם 21 נקודות, סיכם: "היינו צריכים להיות יותר מדויקים במשחק שלנו, זה מה שלא הלך לנו במשחק הזה. אני לא חושב שנתנו למכבי יותר מדי כבוד. הם שיחקו הגנה טובה מאוד, מכבי זו קבוצה טובה ואנחנו ניסינו לעשות את המקסימום שלנו במשחק הזה וגם שיחקנו יפה, רק חבל שלא ניצחנו בסיום".

בסיום, ניגש גורם בהנהלת נתניה לבלאט וביקש ממנו, ספק בצחוק, ספק ברצינות, להעביר אליהם את מורן רוט. בלאט ביטל את הבקשה במהרה.

מאמן מכבי תל אביב דיוויד בלאט. ניב אהרונסון
מרעיף שבחים על סילבן לנדסברג. בלאט/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully