וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה - מכבי נתניה: המבחן של המחליפים

דמאו יפתח, גם טואטחה, תורג'מן ואלקיים צפויים לעלות בהרכב בגביע הטוטו. האורחת תנסה לשמור על היתרון 2:3 (ג', 20:45)

one

"דמאו יקבל הזדמנות להוכיח שהוא מסוגל להתחרות על חולצת ההרכב במכבי חיפה. הוא מגלה יכולת סבירה באימונים, אבל יש לו עוד הרבה לאן להשתפר כדי להרוויח את חולצת ההרכב. מחר זה סוג של מבחן עבורו". כך התייחסו הבוקר במכבי חיפה לקשר הצרפתי שאמור לקבל מחר (שלישי, 20:45) את חולצת ההרכב במשחק גביע הטוטו מול מכבי נתניה, ונמצא תחת זכוכית מגדלת.

ג'ואל דמאו שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
עומד בפני מבחן. דמאו/אדריאן הרבשטיין

כפי שכבר פורסם, דמאו עשוי לעזוב את הקבוצה בחודש ינואר, כשעתידו תלוי גם בתמיר כהן, שבחיפה צופים שיחזור בעוד שלושה שבועות למגרשים. דמאו כבר פתח במשחק הראשון מול נתניה (3:2 לצהובים), אך גילה יכולת חלשה, בעיקר במחצית השניה. אם כהן יחזור, דמאו צפוי לעזוב. בנאדו צפוי להחליט על שינויים בסגל רק בעוד שבועייפם, בכפוף לחזרת שחקנים מפציעות. עתידו של אלקיים תלוי בין היתר בתקופת ההעידרות של אוראל דגני, שאמור לחזור בחודש ינואר.

גם עודד אלקיים, אלון תורג'מן, ויאם עמאשה ודלה ימפולסקי צפויים לשחק. טאלב טואטחה יפתח בהרכב. אמיר אדרי אמור להחליף את בויאן שראנוב. חיפה הודיעה היום כי יניב קטן ואביחי ידין לא יהיו בסגל למשחק. חלק משחקני ההרכב כן ייכללו בסגל בגלל הפציעות הרבות. גם עידן ורד ייעדר מהמשחק, אם כי הקשר חזר להתאמן יחד עם מאמן הכושר. ורד התבקש להגיע גם מחר לאימון חלקי, יחד עם קטן וידין. גם לירוי צעירי, אוראל דגני ודינו אנגלובו ייעדרו. לגבי ורד נאמר: "ההחלטה נמצאת בידיו. הוא ימתין בסבלנות ויראה האם הבעיה בכתף דורשת ניתוח. אם הוא ינותח, הוא ייעדר עד תום העונה".

הרכב משוער: אמיר אדרי, עודד אלקיים, דקל קינן, אנדריי פיליאבסקי, טאלב טואטחה, ג'ואל דמאו, גוסטבו בוקולי, איסמעיל ריאן, דלה ימפולסקי, ויאם עמאשה, אלון תורג'מן.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

ובנתניה: "ניצחון יעזור לנו לעשות רכש בינואר"

בצד השני, נתניה תנסה לשמור על הניצחון 2:3 מהמשחק הראשון. המאמן טל בנין צפוי לתת לכמה שחקנים לנוח כדי לא ליצור עומס לקראת המשחק הקריטי מול הפועל חיפה בשבת. טובארנו פינאס, ירדן כהן ,ירין חסן ודין גבאי צפויים לקבל מקום בהרכב, כשבנתניה הבהירו לשחקנים כי למרות המנוחה המשחק חשוב מאוד למועדון. "מדובר בלא מעט כסף עבורנו וניצחון אפילו עשוי להשפיע על חיזוק בינואר", הסביר גורם במועדון.

הרכב משוער: לואיג'י צ'נאמו, עמית שומוביץ', עמרי בן הרוש, ירין חסן, טובארנו פינאס, קובי דג'אני, דין גבאי, ירדן כהן, עומר צלישר, עידן שריקי, אחמד סבע.

ירדן כהן שחקן מכבי נתניה. מגד גוזני
צפוי לקבל את חולצת ההרכב. ירדן כהן/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully